Rusza jesienna kampania Knorr Gorący Kubek

Agencja interaktywna Opcom Grupa Eskadra (www.opcom.pl) na zlecenie Unilever Polska realizuje jesienną internetową kampanię wizerunkową marki Knorr Gorący Kubek. Kampania „Kto mi zdmuchnął Krupnik?!?” to równocześnie launch nowego smaku Gorącego Kubka – Krupniku.

Głównym elementem kampanii jest serwis internetowy www.krupnik.tegomitrzeba.pl, którego koncepcja oparta jest o dość nietypowe śledztwo. Internauci odwiedzający stronę zostają wciągnięci w biurową intrygę z kradzieżą Krupniku w tle. Gracze do dyspozycji dostają aparat fotograficzny i pięcioro podejrzanych. Na najlepszych i najbardziej kreatywnych śledczych czekają nagrody – między innymi gorące wakacje na Kubie.

Internetowa kampania „Kto mi zdmuchnął Krupnik?!?” to element szerszej kampanii wizerunkowej marki Knorr Gorący Kubek połączonej z launchem nowego wariantu smakowego. Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Opcom, planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Media Direction OMD (www.mediadirection.com.pl).

Zobacz film:
Opcom przygotowuje materiał wideo na potrzeby strony internetowej nowego wariantu Gorącego Kubka.

Film na YouTube
http://pl.youtube.com/watch?v=pGg-ineCnBE

Film na Vimeo
http://vimeo.com/2150176?pg=embed&sec=2150176

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu