Pompidou odświeża ID Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny

przez | 06/11/2008

 

Pierwszym etapem opracowanej przez Pompidou strategii wizerunku dla Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny (CAFT) jest odświeżenie logotypu i materiałów ID. Dodatkowo, z okazji 5-lecia CAFT, powstał specjalny znak graficzny i headline komunikujący działania urodzinowe – “Dziękujemy za 5 lat inspiracji”.

Odświeżony logotyp zachował charakterystyczny dla pierwowzoru kształt budynku Fabryki Trzciny. Integralną częścią identyfikacji został nowy font przypominający efekt tradycyjnej metody drukarskiej. Masywne, kanciaste szeryfy i mocna, przysadzista forma znaku graficznego oddają postindustrialny charakter wnętrza fabryki.

Dla spójnej identyfikacji graficznej powstał nowy manual materiałów. W jego skład wszedł specjalny kod kolorystyczny oparty na pięciu kontrastowych barwach, stosowanych wymiennie we wszystkich materiałach. Kalejdoskop zastosowanych barw idealnie podkreśla różnorodność kulturalnej oferty CAFT.

Z okazji 5 urodzin Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny powstał również specjalny znak graficzny i headline “Dziękujemy za 5 lat inspiracji”. 

CAFT jest na etapie wdrażania nowych materiałów identyfikacyjnych.