Ksiązka Adv.pl bestsellerem wydawnictwa Helion

Książka E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji miała swoją premierę 24 października na Targach Książki w Krakowie.

W ciągu półtora tygodnia od premiery książka napisana przez ekspertów tworzących Grupę Adv.pl zyskała sobie dużą rzeszę czytelników.

„Od chwili wejścia książki „E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji” do sprzedaży w internetowych księgarniach wydawnictwa notujemy ciągły wzrost jej zakupów. W  zaledwie trzy pierwsze dni znalazła się na liście bestsellerów księgarni informatycznej Helion.pl i biznesowej Onepress.pl. Kolejne cztery dni zaprowadziły ją na szczyt tej listy w Onepress.pl i na 2 pozycję w serwisie helion.pl. To imponujące tempo! Ogółem w obu księgarniach internetowych podczas niespełna dwóch tygodni od daty premiery sprzedało się na ponad 230 egzemplarzy książki. Za kilka dni będziemy znali dokładne dane z rynku księgarskiego” – mówi Aneta Matlok, Brand Manager.

Więcej informacji na temat książki znajduje się na stronie www.ksiazka.adv.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu