Srebrne i brązowe Effie za kampanie ING

przez | 05/11/2008

Kampanie reklamowe „Dojeżdżamy, załatwiamy” kredytów hipotecznych oraz „Lokata jest bez sensu” Otwartego Konta Oszczędnościowego ING Banku Śląskiego zostały nagrodzona statuetkami Effie w kategoriach long term – brąz i usługi finansowe – srebro. Kampanie obu produktów przygotowały agencje Brain oraz OS3 multimedia.

„Cieszy nas to, że sława spotkała się ze sprzedażą, a kreacja z briefem. Tak mało, a jednak tak dużo. Dziękujemy.” – powiedział Jakub Kamiński, szef agencji Brain.

Obie kampanie przełożyły się na realny wzrost sprzedaży usług ING Banku Śląskiego oraz znajomość marki – to najlepszy dowód ich skuteczności. ING BŚ od kilku lat współpracuje z agencjami Brain i OS3 multimedia.

„Skuteczne kampanie są wynikiem skrojonej na miarę klienta i potrzeb konsumentów strategii. Tym bardziej cieszy fakt, że nasze prace zostały docenione w konkursie efektywności już drugi rok z rzędu”. – dodał Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.

EFFIE Awards jest prestiżowym i znanym wśród agencji reklamowych i marketerów konkursem branżowym. W Polsce zakończyła się właśnie dziewiąta edycja konkursu efektywności komunikacji marketingowej EFFIE Awards. Kampanie „Dojeżdżamy, załatwiamy” oraz „Lokata jest bez sensu” przygotowały agencje Brain (koncepcja) oraz OS3 multimedia (Internet).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.