Ruszyła kampania reklamowa PASSION

3 listopada, pod hasłem „Pasja słyszenia”, ruszyła kampania reklamowa PASSION – jednego z najmniejszych na świecie zausznych aparatów słuchowych.

Passion to miniaturowe zauszne aparaty słuchowe. Mają tylko 22 mm, a w swojej ekskluzywnej mini obudowie ukrywają nowoczesną technologię z komfortowym rozwiązaniem – „słuchawką w przewodzie słuchowym”. Dzięki swoim rozmiarom i nowatorskim rozwiązaniom technicznym aparaty Passion są dyskretne, wygodne i łatwe w dopasowaniu. Do wyboru jest aż 12 kolorów obudowy.

W ramach „Pasji Słyszenia” powstał 30 sekundowy spot reklamowy, reklama prasowa oraz artykuł sponsorowany przeznaczony do portali internetowych.

– Ta kampania ma bardzo ważny cel – mówi Małgorzata Matyja, doktor nauk medycznych, otolaryngolog, wiceprezes Widex Polska – przełamuje pewne bariery związane z niedosłuchem, mówi o tym, że aparaty słuchowe nie muszą być wstydliwie skrywanymi przedmiotami oraz że niedosłuch nie dotyczy wyłącznie ludzi starszych. Współczesne aparaty słuchowe mogą stać się modnym dodatkiem, który pomaga ludziom wrócić do aktywności zawodowej i towarzyskiej, a także realizować ich pasje – dodaje.

Kreację przygotowała agencja Grey Warszawa. Autorkami pomysłu są Agnieszka Stypa – Senior Art Director oraz Magdalena Zalewska – Senior Copywriter. Dyrektorem kreatywnym odpowiedzialnym za projekt jest Katarzyna Sośnierz.

Film został wyprodukowany przez dom produkcyjny Tandem Taren-to. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Guideline.

Nad całością projektu czuwały: Adriana Ćwięk – Account Supervisor oraz Marta Sawicka – Account Executive.

Spoty telewizyjne będą emitowane w stacjach TVP Info oraz TVN24. Kampania potrwa do końca stycznia 2009 r.

Firma Widex to jeden z najbardziej twórczych producentów aparatów słuchowych. Została założona w 1956 roku w Danii. W ciągu 50 lat istnienia zdobyła sobie światowe uznanie w dziedzinie projektowania najnowocześniejszych aparatów słuchowych. Głównym celem firmy jest tworzenie takich aparatów słuchowych, które w największym stopniu spełniałyby oczekiwania i potrzeby osób niedosłyszących, umożliwiając im swobodną komunikowanie z otoczeniem, na równi z osobami słyszącymi prawidłowo.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu