Site Search – nowa możliwość zarobku dla partnerów sieci Adkontekst

przez | 04/11/2008

Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadza nowy produkt dla właścicieli serwisów internetowych, które w sposób aktywny wykorzystują wyszukiwarkę swoich zasobów, a więc m.in.: portali, sklepów internetowych, serwisów aukcyjnych, nieruchomościowych, ogłoszeniowych oraz porównywarek cen.

Adkontekst Site Search pozwala wykorzystać i połączyć potencjał wyszukiwarki na portalu partnera oraz zasobów bazy reklam z sieci Adkontekst. Nowy produkt pozwala emitować reklamy tekstowe – Linki Sponsorowane – w wynikach wyszukiwania na serwisie partnerskim, powiązane kontekstowo z wpisanymi do wyszukiwarki słowami kluczowymi. Partner decyduje czy reklamy wyświetlane będą powyżej naturalnych wyników wyszukiwania w danym serwisie, obok nich, lub poniżej. Właściciel serwisu decyduje też o liczbie reklam (może wybrać od 1 do 5) oraz o wyglądzie linków sponsorowanych (kolorystyce, wielkości i stylach). Co warto podkreślić – reklamy otwierają się w nowym oknie, więc użytkownicy nie opuszczają serwisu partnerskiego.

Cechy i korzyści wyróżniające funkcjonalność Adkontekst Site Search

  • Przychody reklamowe ze stron z wynikami wyszukiwania (bez względu na fakt, z jakiej technologii korzysta partner). System w sposób automatyczny optymalizuje przychody wydawców.
  • Reklamy emitowane są z jednej największych w Polsce baz reklam Pay-per-click.
  • Dzięki zaawansowanemu algorytmowi reklamy są precyzyjnie dopasowane do zapytania użytkownika, co w efekcie przekłada się na wysoki CTR.
  • Funkcja filtra konkurencji w panelu wydawcy – możliwość wyłączenia emisji reklam konkurencyjnych firm.
  • Łatwość i szybkość wdrożenia.
  • Kolorystyka linków jest w pełni edytowalna przez właściciela serwisu.

Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.adkontekst.pl/wydawcy/produkty-reklamowe/sitesearch

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.