Nowy Key Account Manager w Harvard Business Review Polska

przez | 04/11/2008

Joanna Nowakowska dołączyła z początkiem listopada do Biura Reklamy Harvard Business Review Polska obejmując stanowisko Key Account Managera. Będzie odpowiedzialna za rozwój współpracy z kluczowymi klientami i domami mediowymi oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych.

Joanna Nowakowska ma ponad 10-letnie doświadczenie na stanowiskach handlowych, w tym od ośmiu lat związana jest z branżą wydawniczą. Poprzednio pełniła funkcję International Sales Manager w Axel Springer Polska, pracując m.in. na rzecz tygodnika Newsweek i miesięcznika Forbes. Zajmowała również stanowiska specjalisty ds. reklamy w wydawnictwie Bauer oraz Marquard Media. Joanna Nowakowska ukończyła specjalizację Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej.

„Z przyjemnością witamy w zespole Harvard Business Review Polska nowego pracownika o bardzo dużym doświadczeniu i ze świetną znajomością naszej branży – powiedział Marek Wochna, Wiceprezes ds. Sprzedaży, ICAN Institute – wydawcy HBRP. Wyznaczyliśmy sobie na najbliższe miesiące wiele ambitnych celów i cieszy nas, że Joanna Nowakowska wesprze nas w realizacji tych zamierzeń” – dodała Beata Miciałkiewicz, Dyrektor Biura Reklamy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.