Bartosz Kluczyński Dyrektorem Zarządzającym Peppermint Sp z o.o.

przez | 04/11/2008

Z początkiem listopada Bartosz Kluczyński objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego w agencji marketingu zintegrowanego Peppermint. Kluczyński zastąpił na tym stanowisku Macieja Mitoraja, który zdecydował się kontynuować karierę poza strukturami Agencji.

„To ważny krok mający wzmocnić pozycję agencji Peppermint na polskim rynku.”.– tak powołanie nowego Dyrektora Zarządzającego Peppermint skomentował Prezes Zarządu INDIGITY SA Bartłomiej Gola.

Peppermint to jedna z trzech najlepszych agencji marketingu zintegrowanego, Dlatego cieszę się, że udało nam się pozyskać osobę odpowiadającą kompetencyjnie i charakterologicznie tej spółce. Agencja od kilku miesięcy konsekwentnie unowocześnia swoją ofertę co jest związane ze zmianami na rynku komunikacji marketingowej. Jestem przekonany, że Bartek Kluczyński jest odpowiednią osobą , która sprosta tym wyzwaniom – dodaje,

Bartosz Kluczyński ma 36 lat, jest absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W swej karierze zawodowej pracował m.in. w TVP i Polkomtelu. Ostatnie 6 lat spędził w Agencji TEQUILA\ Polska, gdzie pełnił funkcję Group Account Directora odpowiedzialnego za Kompanię Piwowarską (Tyskie, Żubr) oraz Żabkę (sieć sklepów typu convenience).

Peppermint jest jedną z trzech spółek wchodzących w skład holdingu komunikacji marketingowej INDIGITY.