„Pierwsze dziecko” Panoramy Firm we Wrocławiu

przez | 04/11/2008

Eniro Polska wprowadza nowość na polski rynek książek telefonicznych – Panoramę Firm po godzinach. Informator, wydany w przyjaznym i podręcznym formacie, zawiera informacje o wybranych branżach konsumenckich i podpowiada, co robić, gdzie pójść, jak spędzić czas zwłaszcza po godzinach pracy.

Termin „po godzinach” jednoznacznie kojarzy się z czasem wolnym, który zwykle poświęcamy na rozrywkę, odpoczynek, spędzamy go z rodziną czy przyjaciółmi. Nie zawsze jednak mamy pomysł, gdzie spędzić weekend z dziećmi. Chcemy się zrelaksować i pójść na siłownię, solarium, SPA, do kosmetyczki, fryzjera, lub na zakupy w centrum handlowym. Zastanawiamy się, co robić wieczorem w mieście, może kino, teatr, kolacja w restauracji, spotkanie ze znajomymi w pubie, czy zabawa w klubie do rana. Coś się dzieje, potrzebujemy hydraulika, szklarza, taxi – odpowiedzi na te i inne dylematy dnia codziennego można znaleźć w Panoramie Firm po godzinach.

Nowy produkt to podręczny i funkcjonalny przewodnik po wybranych branżach konsumenckich. Wybór branż odbył się na podstawie badań ich popularności oraz częstotliwości zapytań o oferty firm. W szczególny sposób wyodrębniono kategorie ważne dla konsumentów, tworząc strony poświęcone ochronie zdrowia, urodzie, organizacji wyjazdu turystycznego czy restauracjom. Teraz wszelki potrzebne informacje znaleźć można odpowiednio na stronach z kolorowymi marginesami i przewodnimi hasłami:

  • Panorama Lekarzy,
  • Panorama Restauracji,
  • Panorama Turystyki.
  • Panorama Urody.

Nowością jest aktualna mapa miasta – idealna pomoc w szybkim zlokalizowaniu danej firmy, sklepu, restauracji, salonu. Dodatkowo wiele firm przygotowało dla swoich potencjalnych klientów kupony rabatowe. Dzięki temu z Panoramą Firm po godzinach użytkownicy otrzymają pokaźny pakiet różnorakich promocji do wyboru, spośród których każdy ma szansę na prezent dla siebie i bliskich. Katalog wydany jest w unikalnym i podręcznym formacie, który pozwala, nosić książkę na co dzień.

– Zależy nam, aby w bezpośredni i skuteczny sposób trafić do osób, które wiodą aktywny tryb życia, typowy dla dużych aglomeracji, lubią przyjemnie spędzać czas „po godzinach” i zawsze chcą mieć wybór. Jest to również grupa konsumentów, na których szczególnie zależy naszym reklamodawcom, których potrzeby i oczekiwania były główną inspiracją przy tworzeniu informatora – mówi Katarzyna Kurdyś, Starszy Kierownik ds. Rozwoju Produktu.

Pierwsze wydanie Panoramy Firm po godzinach trafi do mieszkańców Wrocławia. Akcja promocyjna połączona z dystrybucją będzie miała miejsce 7, 8 i 9 listopada w Parku Handlowym Bielany we Wrocławiu. W tych dniach hostessy, ubrane w barwy Panoramy Firm po godzinach, będą wręczały wszystkim klientom książkę, której okładka przywodzi na myśl wspomnienie lata. Książka pojawi się również w hotelach, które specjalizują się w obsłudze osób podróżujących w sprawach biznesowych, a które będąc w obcym mieście, często szukają restauracji, rozrywki i pomocy. Kolejne edycje będą przygotowane na przełomie lutego i marca dla Warszawy, Gdańska, Katowic, Krakowa, Łodzi oraz Poznania.

– Formuła produktu jest prosta – Panorama Firm po godzinach to suplement do tegorocznego wydania Panoramy Firm. Nasi reklamodawcy w 2009 roku otrzymają zatem wartość dodaną w postaci kilkutysięcznych nakładów Panoramy Firm po godzinach, z opublikowaną kopią ich oferty, wydaną w unikalnym formacie. To forma bezpłatnej reklamy, która jest tym efektywniejsza, gdy wzmocniona jest kuponem rabatowym na produkty i usługi oferowane przez firmę – wyjaśnia Katarzyna Kurdyś.

Oprócz podręcznego formatu, cechą charakterystyczną nowego katalogu jest unikalna okładka, która odwołuje się do skojarzeń z przyjemnością oraz dużym wyborem ofert.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.