Złoty Laur Konsumenta 2008 dla marki Śnieżka

przez | 03/11/2008

 

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. cieszy cię niesłabnącym uznaniem konsumentów. Już po raz czwarty przyznali oni marce Śnieżka Złote Godło „LAUR KONSUMENTA 2008” w kategorii „Farby”. Obok najwyższego miejsca na podium, marka otrzymała również medal Grand Prix tegorocznej edycji.

To podwójne wyróżnienie jest dla nas źródłem ogromnej satysfakcji – powiedział Łukasz Dobrowolski, Dyrektor ds. Marketingu. Cieszę się, że konsumenci dostrzegają wprowadzane przez nas nowe technologie, czy palety kolorystyczne i że dzięki temu chętnie używają produktów marki Śnieżka. Chciałbym podziękować konsumentom za okazane naszym produktom zaufanie i oddane głosy – dodał Łukasz Dobrowolski.

LAUR KONSUMENTA to największy program konsumencki w kraju, wyłaniający co roku najpopularniejsze produkty i marki. Kluczowym elementem programu są sondaże zakrojone na ogólnopolską skalę. Co miesiąc organizator konkursu – Grupa Media Partner – pyta kilkuset respondentów o ich opinie i na tej podstawie wyłania marki cieszące się największym uznaniem i popularnością.