Umowa Kompass Poland I Kompan.pl – pośrednictwo sprzedaży produktów wyszukiwarkowych

przez | 03/11/2008

Kompass Poland – lider na rynku informacji biznesowych i Kompan.pl – agencja interaktywna podpisały umowę o współpracy partnerskiej.


Umowa dotyczy pośrednictwa sprzedaży produktów wyszukiwarkowych  klientom Kompass. Dzięki współpracy z Kompan.pl , klienci Kompass otrzymają gwarancję kierowania ruchu z grupy docelowej na ich własne witryny www.  -Jest to wyjątkowa oferta na rynku kierowana do małych i średnich firm z gwarancją efektu za rozsądne pieniądze.  Ruch będzie kierowany z systemu Google AdWords i innych systemów funkcjonujących na polskim rynku – informuje Dorota  Zdun-Angotti – prezes zarządu Kompass Poland Sp. z o.o.

– Dzięki współpracy z Kompass Polska możemy na szeroką skalę zaoferować rozwiązania performance-marketingu. Jesteśmy dumni, że europejska firma o kilkudziesięcioletniej tradycji wybrała Kompan.pl do obsługi własnych klientów– dodaje Mateusz Ostachowski, Członek Zarządu Kompan.pl Sp. z o.o.