Michał Jarmuła w New Line Media

przez | 03/11/2008

Michał Jarmuła rozpoczął współpracę z agencją marketingu mobilnego – New Line Media. Nowy Account Manager, pomimo młodego wieku, ma już na koncie 3 lata doświadczenia w m-marketingu.

New Line Media działa w strukturach ASM group i proponuje swoim klientom szeroki wachlarz usług m-marketingowych na miarę XXI wieku, obejmujących swoim zakresem m.in.: kampanie promocyjne wykorzystujące np. m-kupony; projektowane stron/podstron WWW, a także wszelkich aplikacji Java; pełne wykorzystanie kanału MMS, Bluetooth Marketingu, B-Zonów oraz m-reklamy; usługi typu Call Center i handling house; tworzenie programów lojalnościowych.

Do obowiązków Michała Jarmuły w nowym miejscu pracy należy między innymi pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji usług oraz produktów. Poszerza on swoje doświadczenie w branży mobilnego marketingu, jak również prowadzi nadzór nad Call Center i realizuje budżety sprzedaży.

Moje pasje – dobre kino, muzyka, intrygujące książki i intensywne w smaku kuchnie świata – przyciągają w wolnych chwilach, jak magnes i angażują moją wyobraźnię inspirując do kolejnych kroków. Podobnie działa m-marketing od New Line Media – wciąga odbiorcę w interaktywną zabawę zostawiając wskazówki do kolejnych posunięć po planszy mobilnej kreacji. Wierzę w siłę tej formy dialogu z konsumentem – nowoczesnej, wygodnej, efektywnej i łączącej w sobie przyjemne z pożytecznym – mówi Michał Jarmuła, Account Manager w New Line Media.

Rozwój w branży m-marketingu jest nieustającym zaangażowaniem w zmieniające się technologie. W New Line Media, ani czas, ani ja – nie stoimy w miejscu – dodaje Michał Jarmuła.

Wykształcenie zdobywał w Wyższej Szkole Stosunków Międzynarodowych i Amerykanistyki w Warszawie na kierunku politologia specjalizując się w dziennikarstwie. Z początkiem bieżącego roku akademickiego kontynuuje edukację w Uniwersytecie Warszawskim. Chociaż, jak sam przyznaje, jego pasje i prawie 3-letnia praktyka w branży są niezastąpioną szkołą. Związany był z agencją marketingu mobilnego EL2 Sp. z o. o., gdzie pełnił funkcję Account Assistanta; później, pnąc się po szczeblach kariery – już jako Account Executive, realizował projekty dla takich klientów jak: Nestle Polska, Schulstad, TVN, Indykpol, Pepsi Cola General Bottles, Grupa Żywiec. Z tymi doświadczeniami przyszedł do New Line Media.