LEADERSHIP LUNCH już po raz czwarty

przez | 03/11/2008

 

Wrocław, 3 listopada 2008 r.: Po raz kolejny Leadership Management Polska Sp. z o.o. (LMI® Polska) organizuje Leadership Lunch – konferencję, służącą dyskusji na temat przywództwa i roli liderów we współczesnych organizacjach.

Czwarte z kolei spotkanie odbędzie się 7 listopada 2008 r., w ART Hotelu we Wrocławiu. Tematem przewodnim będzie PRZYWÓDZTWO poprzez STRATEGICZNE PARTNERSTWO Z KLIENTEM. Uczestnicy Leadership Lunch będą rozważać temat zewnętrznej perspektywy przywództwa i zastanawiać się, jak być skutecznym liderem w relacjach z klientami. Pretekstem do rozmów będą wystąpienia zaproszonych gości: Dariusza Franza (Prezes Zarządu Pol – Motors Sp. z o.o.) oraz Mari Teneberg (LMI Szwecja). 

Idea Leadership Lunch pojawiła się w efekcie nowego podejścia do kwestii przywództwa i jego atrybutów. We współczesnych organizacjach, nie jest ono już tożsame z autorytetem formalnym, wydawaniem poleceń i kontrolą, ale z wywieraniem pozytywnego wpływu – szczególnie poprzez skuteczną komunikację, motywowanie i upoważnianie. Rozwój tych kluczowych dla lidera umiejętności, wspierają programy szkoleniowe, wdrażane przez LMI® Polska, służące uwalnianiu i pełnemu wykorzystywaniu potencjału pracowników. Poprzez Leadership Lunch, firma może poznać przekonania reprezentantów, zarówno sektora prywatnego, jak i publicznego, na temat postrzegania liderów w ich organizacjach oraz możliwości rozwoju kompetencji przywódczych na każdym szczeblu. 

Zapraszamy do podzielenia się z nami uwagami na temat roli przywódców. Rejestracja oraz szczegółowy program na stronie www.lmi.com.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.