Onet w grupie liderów rankingu wizerunkowego

przez | 31/10/2008

Grupa Onet.pl awansowała o dwie pozycje i zajęła wysokie czwarte miejsce w wizerunkowym Rankingu Image Profile.
Ranking przeprowadzony został przez Centrum Badań Marketingowych Indicato na zlecenie Manager Magazine. Badanie Image Profile cieszy się w Niemczech ponad 20-letnią tradycją, w Polsce przeprowadzone zostało po raz trzeci.

Weryfikacji poddano jakość produkcji lub usług, zdolność do innowacji, podejście do klienta, dynamikę wzrostu oraz reklamę i PR. Analizę przeprowadzono wśród przedstawicieli kadry zarządzającej – dyrektorów generalnych, wiceprezesów i prezesów średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Celem rankingu było wyróżnienie marek wizerunkowo najlepszych we wszystkich kategoriach.

Onet doceniono m.in. za dynamikę w poszerzaniu treści, uatrakcyjnianie popularnych serwisów tematycznych (hit roku lokalizator internetowy Zumi oraz serwis randkowy Sympatia), wprowadzanie niestandardowych form reklamy (targetowanie behawioralne), rozwój form video (miesięcznie klipy w Onet.tv oglądane ponad sto milionów razy).

Portal wyróżniono także za innowacyjność – jako pierwszy w polskiej sieci wprowadził „lekką” wersję serwisu dla telefonów komórkowych, teraz opracował specjalną wersję dla iPhona.

Publikacja rankingu w listopadowym wydaniu Manager Magazine.