Viessmann sponsorem strategicznym Polskiego Związku Biathlonowego

przez | 30/10/2008

W dniu 13.10.2008 w siedzibie spółki Viessmann, we Wrocławiu, podpisano umowę o współpracy w zakresie usług reklamowych i promocyjnych oraz patronatu Viessmann na rzecz PZBiath. Tym samym Viessmann stał się Sponsorem Strategicznym Reprezentacji Polski w biathlonie w sezonie 2008/2009 oraz 2009/2010.
Uroczystego podpisania umowy dokonali Prezes Zarządu Viessmann Sp. z o.o. Roland Krause oraz przedstawiciele PZBiath.: Prezes Zbigniew Waśkiewicz oraz Sekretarz Związku Dagmara Gerasimuk.

Sponsorowanie sportu – Reklama i działania PR prezentują jasny profil naszego przedsiębiorstwa.

Sponsorowanie sportu zwiększa znajomość marki, buduje pozytywny wizerunek, a także zapewnia obecność w międzynarodowych mediach. Sukcesy sponsorowanych sportowców i budzona przez nich sympatia budują pozytywny wizerunek marki Viessmann. Do silnych marek klienci mają większe zaufanie, ich produkty sprzedają się lepiej, co zapewnia bezpośrednią korzyść partnerom handlowym firmy Viessmann.

Obok działań prowadzonych przez koncern Viessmann centralnie (m.in. Sponsoring IBU, Pucharu Świata w Biathlonie, Skokach Narciarskich), strategia marketingu sportowego wdrażana jest w poszczególnych przedstawicielstwach na całym świecie.

W Polsce współpracujemy z Polskim Związkiem Biathlonu, zawodnikami i trenerami. Podpisana ostatnio umowa obejmuje dwa najbliższe sezony, aż do Zimowych Igrzysk Olimpijskich Vancouver w 2010 r. Jesteśmy przekonani, że nasze wsparcie finansowe i organizacyjne przyczyni się do realizacji ambitnych celów sportowych i popularyzacji biathlonu wśród młodzieży.