Semantika wspiera Quendi

Semantika rozpoczęła współpracę z międzynarodową agencją tłumaczeń Quendi Language Services, dla której zaprojektowała strategię nowej kampanii informacyjnej. Celem działań było wypromowanie nowej oferty Quendi związanej z kompleksową obsługą konferencji.
Podstawowym zadaniem zespołu Semantiki był wybór najskuteczniejszych kanałów dotarcia do wyselekcjonowanych osób (laser targeting) oraz  przygotowanie strategii dystrybucji komunikatu. Działania te objęły m.in. opracowanie mediaplanu, zakup mediów i nadzorowanie realizacji kampanii.

Quendi Language Services jest jednym z liderów branży w dostarczaniu kompleksowych usług językowych dla firm. Dlatego w komunikacji położono szczególny nacisk na odpowiednie zaprezentowanie szerokiego wachlarza nowych usług konferencyjnych: tłumaczeń ustnych, wypożyczania  sprzętu, wyboru sal konferencyjnych, obsługi administracyjnej oraz studia DTP i filmowego.

„Wejście na rynek z nową usługą  zawsze stanowi pewne ryzyko, dlatego potrzebowaliśmy partnera, który zapewni właściwy dobór kanałów komunikacyjnych – mówi Aleksandra Florys, Marketing Manager w Quendi – Podstawą sukcesu w tego typu działaniach jest zrozumienie specyfiki Nowych Mediów i poszczególnych grup konsumenckich, które zapewniła nam Semantika”.

Realizowana w październiku kampania wykorzystuje głównie narzędzia marketingu internetowego.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu