Kreatywny Dyrektor Grey Matters

Szeregi full service’owej agencji Grey Matters, wzmocnił Yossarian Malewski. Zdobywał doświadczenie pracując wcześniej dla takich firm jak: Young & Rubicam, Tequila BTL Group czy Rapp Colins (Grupa Corporate Profiles DDB).
Yossarian Malewski zajmie się kreacją projektów realizowanych przez Grey Matters. Agencja działa w strukturach jednej z największych polskich grup mediowych – ASM group.

– Pilnuję, aby sztuka, którą robimy w agencji, była sztuką użytkową, oddającą nastrój i wartość marki w najbardziej efektywny sposób. Chcemy prowokować klienta do działania, a do tego potrzebna jest odpowiednia kreacja i strategia. Cieszę się, że mogę współpracować z tak świetnym strategiem, jakim jest Tomek Włodarczyk – to, co od niego dostaje, wytycza jasne granice między szaleństwem kreacji a pracą, którą musimy wykonać przy realizacji danych projektów – mówi Yossarian Malewski, Dyrektor Kreatywny Grey Matters.

Wcześniej współtworzył koncepcje dla m.in. takich marek jak: Microsoft, Danone, Colgate Palmolive, Centertel (Orange), TPSA, VF Polska (Lee, Wrangler, HIS, Maveric), Glaxo i wielu innych.

Inspiracje czerpie ze wszystkiego co spotyka w codziennym życiu. Jest ich tak wiele, że znajdują ujście w innych twórczych zajęć, które budują jego wszechstronność artystyczną (muzyka ilustracyjna, fotografia).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu