Fortuna soki 100% bez dosypywania cukru – druga odsłona kampanii telewizyjnej

Marka Fortuna (Agros Nova) rozpoczęła drugi etap kampanii telewizyjnej promującej swoją nową ofertę soków 100% bez dosypywania cukru.
Nowy spot reklamowy jest emitowany w siedmiu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz w kanałach tematycznych. Kampanię przygotowała agencja RED8 Communications Group. Za zakup i planowanie mediów odpowiada MediaCom.

Pierwszy etap kampanii telewizyjnej miał na celu uświadomienie konsumentom różnicy pomiędzy 100% sokiem, a nektarami i napojami, które zawierają do 20 kostek dosypywanego cukru w jednym litrze oraz wskazanie na wyjątkowość produktów FORTUNY, która jako jedyna wiodąca marka na rynku oferuje wyłącznie 100% soki (aż 16 wariantów smakowych).

Nowa reklama Fortuny ma charakter wizerunkowy i kontynuuje przyjętą strategię, która w zabawnej konwencji  („W naturze owoce nie łączą się z cukrem„), komunikuje, że w naturalnych sokach 100% Fortuna nie ma miejsca na dosypywany cukier. W reklamie telewizyjnej pojawia się Fortuna o smaku antonówki, która jest pierwszym na rynku sokiem 100% o tym smaku, bez dosypywania cukru.

Kampania promująca soki 100%, to kolejny etap relaunchu marki Fortuna, która – oprócz telewizji – jest bardzo szeroko komunikowana w prasie konsumenckiej, branżowej oraz w Internecie. W ramach prowadzonych działań przewidziane zostało również intensywne wsparcie w miejscach sprzedaży, w których mają pojawić się różnorodne materiały POSM, wyrożniajace na półkach strefę Fortuny bez cukru. Kampanię reklamową wspierają też działania PR, prowadzone przez agencję Rc2.. Fortuna – jako pierwsza marka soków w Polsce – została również partnerem programu „Wiem, co wybieram”. Jej logo znajduje się na billboardach promujących program, które pojawiły się w największych miastach Polski.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu