Eksperci z Uniwersytetu St. Gallen w Polsce

przez | 28/10/2008

Polsko-Szwajcarska Izba Przemysłu i Handlu, we współpracy z renomowanymi szwajcarskimi uczelniami rozpoczyna cykl „Swiss Executive Training„. Jest to program szkoleń skierowany do kadry menedżerskiej w polskich firmach.
Pierwsze szkolenie będzie dotyczyło zarządzania marką („Brand Management”) i zostanie poprowadzone przez eksperta z jednej z najlepszych szkół biznesowych w Europie – Uniwersytetu St. Gallen. Stowarzyszenie ProMarka objęło szkolenie patronatem.

Jedną z tajemnic sukcesu szwajcarskiej gospodarki jest umiejętne wykorzystywanie przez firmy zdobyczy nauki.  Wiele wiodących międzynarodowych koncernów korzysta z wiedzy szwajcarskich szkół biznesowych w celu opracowania nowych rozwiązań biznesowych.  Dlatego, jako organizacja łącząca polskie i szwajcarskie środowisko biznesowe, postanowiliśmy stworzyć program, który umożliwi przekazanie szwajcarskich doświadczeń polskim menedżerom – mówi Ulrich Schwendimann, dyrektor Izby.

Szkolenie „Brand Management” poprowadzi Prof. Dr Markus Schögel, wybitny znawca tematyki zarządzania marką. Prof. Schögel jest kierownikiem Centrum Marketingu i Zarządzania Cobrandingiem w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu St. Gallen. Jako ekspert doradzał wielu międzynarodowym korporacjom, m. in.: BMW, UBS, Sony Switzerland i Züricher Kantonalbank.

Uniwersytet St. Gallen posiada największy wydział biznesowy w Europie, który zajmuje czołowe miejsca w rankingach uczelni biznesowych w Europie i na świecie. Przykładowo, w zestawieniu niemieckiego tygodnika „Wirtschaftswoche”, Uniwersytet St. Gallen uplasował się na najwyższej pozycji, wraz z London School of Economics i London Business School (2005). W najnowszym rankingu „Financial Times” program „Executive Education” w St. Gallen jest oceniany jako najlepszy w obszarze niemieckojęzycznym.

Szkolenie „Brand Management” odbędzie się 4 listopada w Hotelu Polonia Palace w Warszawie. Zajęcia będą prowadzone w j. angielskim. Więcej informacji na stronie www.swisschamber.pl