Codec Systems wdrożył w Agorze system do zarządzania promocją

Informatyczna firma Codec Systems zakończyła wdrożenie kolejnego rozszerzenia systemu MPC wykorzystywanego w spółce Agora. W odróżnieniu od typowych wdrożeń MPC, nowy model w Agorze wspiera proces zarządzania promocją prasy.
Spółka Codec Systems zakończyła wdrożenie modułu opartego o platformę MPC (Management Planning & Control) w Agora SA. System wykorzystywany jest do planowania i rozliczania kampanii promocyjnych prasy codziennej.

Dla firmy Codec, która specjalizuje się w rozwiązaniach do planowania, budżetowania, controllingu i zarządzania strategiami w dużych instytucjach finansowych, wdrożenie w spółce działającej na rynku mediów to niecodzienny projekt. „Najpoważniejszym wyzwaniem  było opracowanie modelu biznesowego wraz z algorytmami, które odzwierciedlają zależności pomiędzy wieloma czynnikami ekonomicznymi towarzyszącymi wydawaniu prasy codziennej. Niewątpliwie fakt wdrożenia MPC w tym obszarze na rynku prasy to unikatowy projekt na skalę kraju” – powiedział Radosław Kozieja, prezes Codec Systems.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu