Web 2.0 EXPO Europe 2008 zakończone

przez | 27/10/2008

W stolicy Niemiec zakończyła się jedna z najważniejszych imprez w Europie poświęcona  internetowym startupom – Web 2.0 Expo Europe 2008. Imprezie towarzyszyły liczne spotkania, konferencje i targi, wśród nich, m.in.: BarCamp Berlin 3, Berlin WEB Week, Facebook Developer Garage, DNAdigatal, socialBar czy LateCrunch. Swoimi doświadczeniami z młodymi przedsiębiorcami dzielili się przedstawiciele m.in.: eBay, IBM, Noki, mobile.de i zanox.

Firmy z całej Europy reprezentujące branżę internetową i IT, młodzi przedsiębiorcy, aniołowie biznesu i przedstawiciele Venture Capital spotkali się w Berlinie, aby przez ostatnich 7 dni rozmawiać o startupach internetowych: jak je tworzyć, jakie modele stosować, których unikać; mówiono także o dobrych praktykach oraz o sposobach finansowania rozwoju młodych firm. Rozmawiano także o perspektywach rozwoju branży internetowej w dobie globalnego kryzysu finansowego.

Jesteśmy dumni, że możemy wspierać merytorycznie i finansowo, zarówno młodych przedsiębiorców, jak i tą wspaniałą imprezę – powiedział Thomass Hessler, założyciel i prezes zanox.de AG, globalnego lidera marketingu internetowego w modelu „pieniądze za efekt” działającego w ponad 200 krajach. Mam tą przyjemność, że sam wraz z moimi dwoma kolegami – współudziałowcami, budujemy biznes internetowy od 2000 roku i wiem doskonale, jak trudno jest odnieść sukces w tej branży. Stąd nasze firmowe, ale i osobiste zaangażowanie. Warto w tym miejscu przypomnieć, że zanox w ramach niedawno otwartego projektu GAP Campus, zorganizował konkurs na startup, który w najlepszy sposób monetyzuje (komercjalizuje) internet, z główną nagrodą w wysokości miliona EURO.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.