ProjektOVO i prasowOVO

Spółka Wings Properties zaprezentowała niekonwencjonalne oblicze swojej wrocławskiej inwestycji, kompleksu wielofunkcyjnego z hotelem Hilton. Podczas konferencji prasowej została ujawniona nazwa obiektu – OVO.
OVO oznacza w języku łacińskim jajko, czyli symbol początku, narodzin. Kompleks OVO zwiastuje nową erę Wrocławia, ale także nadejście nowej ery w architekturze. Po raz pierwszy ujrzały światło dzienne nowe wizualizacje kompleksu i nowe informacje na temat inwestycji. Gwoździem programu było odsłonięcie nowej makiety przedstawiającej obiekt, który od samego początku wzbudzał kontrowersje, z uwagi na to, że swoim wyglądem mocno odbiega od tradycyjnej architektury.

W budynku znajdą się m.in. apartamenty usługowe, pięciogwiazdkowy hotel sieci Hilton – jednej z najbardziej renomowanych na świecie, a także atrakcyjne i ekskluzywne powierzchnie komercyjne oraz miejsca rozrywki, wypoczynku i relaksu. Cały kompleks powstanie we Wrocławiu do 2011 roku.

Na konferencję zaproszono przedstawicieli mediów lokalnych i ogólnopolskich. O inwestycji opowiadali Ron Ben Shahar – partner inwestycji i Paul Adolph – dyrektor projektu. Koncepcję wielofunkcyjnego kompleksu przedstawił światowej sławy architekt Asaf Gottesman – z biura Gottesman-Szmelcman z Paryża.

Wydarzenie zostało zorganizowane w konwencji OVO. Organizatorzy zaproponowali grę słowną, dzięki której fraza „OVO” przewijała się często podczas trwania konferencji.

Obsługą medialną i przygotowaniem konferencji zajęła się Agencja inplusPR z Wrocławia. Identyfikację wizualną projektu stworzyła Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu