Pegasus Advertising GO! – ruszył konkurs „ Stella GO!”

Agencja Pegasus Advertising rozpoczęła długofalową współpracę z firmą Stella Pack S.A. , liderem rynku opakowań i wyrobów z tworzyw sztucznych, w zakresie programów wsparcia sprzedaży.
Stella Pack S.A. to jeden z wiodących producentów worków na śmieci oraz lider rynku produktów
z mikrofibry i rękawic w Polsce. W swojej ofercie posiada też szerokie portfolio artykułów opakowaniowych takich jak: produkty do pieczenia, folie aluminiowe, woreczki i torebki itp. Wyroby Stella Pack S.A. dostępne są pod trzema markami: wiodąca marka premium „Stella pack”, marka „Sweet Home” pozycjonowana w segmencie ekonomicznym oraz linia „Super Baba”, której produkty dostępne są w sieciach dyskontowych w całym kraju.

Agencja Pegasus Advertising przygotowała konkurs pod hasłem „Stella Go!” dla tradycyjnego kanału dystrybucji. Konkurs ma charakter wieloetapowy. Grupę docelową stanowią właściciele sklepów oraz sprzedawcy produktów marek dystrybuowanych przez firmę Stella Pack .

„Nasza firma, jako pierwsza w tej kategorii produktowej, zdecydowała się podjąć działania oparte na schematach programów lojalnościowych. Ponieważ akcja ma charakter ogólnokrajowy, mamy nadzieje że pomoże to zbudować jeszcze lepsze relacje z naszymi partnerami biznesowymi. Zależy nam również na poszerzeniu świadomości sprzedawców, osób zarządzających sklepami i właścicieli dotyczącej naszej oferty, tak aby mogli być oni pomocni również dla klienta ostatecznego. W związku z tym wiele elementów konkursu będzie opartych na promowaniu pełnego portfolio produktowego.” – mówi Aneta Zdunek specjalista ds. marketingu z firmy Stella Pack S.A.

Celem konkursu jest promocja i wzrost sprzedaży dwóch marek: Stella pack i Sweet Home.

Mechanizm konkursu oparty jest na zasadzie: zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody gwarantowane. Uczestnicy mogą wybrać je z katalogu zawierającego przeszło 120 pozycji. Dla najlepszych sprzedawców przewidziane są dodatkowo wycieczki zagraniczne i pobyty weekendowe w renomowanych kurortach w Polsce.

Agencja Pegasus Advertising odpowiada za strategię, komunikację, kreacje materiałów BTL oraz bieżące prowadzenie programu. Do komunikacji w ramach projektu wykorzystano takie narzędzia jak: direct mail, e-mailing czy platforma sms, a do dyspozycji uczestników oddana została infolinia oraz interaktywna platforma – www.stellago.pl .

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu