Optymistyczna kampania edukacyjna firmy Lama Gold

przez | 27/10/2008

Myśl pozytywnie – terapia optymizmem” to hasło ogólnopolskiej kampanii firmy Lama Gold, która prowadzona jest w ramach Światowego Dnia Reumatyzmu. Wykłady autorytetów w dziedzinie reumatologii, warsztaty śmiechoterapii czy radosnego snu, to tylko nieliczne z aktywności, które będą odbywały się przez ponad miesiąc w 10 miastach Polski. Działania są spójne z nową platformą komunikacyjną firmy – „Szlachetne zdrowie”. Pomysłodawcą oraz organizatorem kampanii jest firma Lama Gold – producent pościeli wełnianej.

– Każdego roku z okazji Światowego Dnia Reumatyzmu w większości krajów prowadzone są działania, które mają na celu zwiększanie świadomości istnienia chorób reumatycznych oraz sposobów zapobiegania i łagodzenia skutków. W tym roku chcieliśmy również Polakom umożliwić zaangażowanie się w ten temat, serdecznie zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w kampanii i optymistycznego spojrzenia na życie – powiedziała Ewa Smuszkiewicz Prezes Zarządu Lama Gold.

W 10 miastach Polski ( Lublin, Łódź, Wrocław, Szczecin, Olsztyn, Poznań, Kozalin, Bydgoszcz, Gdynia i Kielce) odbędą się eventy z udziałem autorytetów w dziedzinie reumatologii. Spotkania podzielone będą na 2 części – merytoryczną oraz praktyczną. Uczestnicy imprezy będą mieli okazję wysłuchania wykładu dotyczącego sposobów zapobiegania i zwalczania chorób układu ruchu. Dla słuchaczy przygotowano również warsztaty: śmiechoterapii „Śmiać się może każdy”, „Sen, a radość o poranku” – jak spać gdy boli, oraz inne atrakcje.

Cykl eventów będzie pierwszym etapem wieloletniego przedsięwzięcia „Szlachetne zdrowie”. W celu kontynuacji komunikacji dla osób zainteresowanych tematyką zdrowia, w tym także reumatologii przewidziano działania wspierające m.in. portal społecznościowy www.szlachetnezdrowie.eu.

Za kreację oraz całkowitą realizację cyklu eventów odpowiada firma Lama Gold, która przy organizacji współpracuje z Uniwersytetami Trzeciego Wieku. Kampanię „Myśl pozytywnie – terapia optymizmem” wspierają działania PR prowadzone przez agencję Q&A Consulting. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Polskie Towarzystwo Reumatologiczne.

Światowy Dzień Reumatyzmu obchodzony jest każdego roku w październiku, jako wydarzenie mające na celu zwrócenie szczególnej uwagi na problem chorób reumatycznych. Hasłem przewodnim tegorocznego wydarzenia na świecie jest „Think positive”.