Nowoczesne formy reklamy w nieruchomościach

przez | 27/10/2008

Spółka Mill-Yon, deweloper osiedla Aura Park w warszawskim Miasteczku Wilanów zastosowała w swoich działaniach promocyjnych nowoczesne narzędzia marketingowe. Firma zleciła agencji ArboVision przygotowanie serii krótkich filmów „z życia pani Wiesi i pana Józka”, które mają w sposób kontrastowy i żartobliwy zaprezentować problemy sąsiedzkie „rodem z PRL”. Hasło „Masz Mill-Yon powodów by mieszkać inaczej” podkreśla, że dzisiejszy rynek nieruchomości daje klientom wolność wyboru inwestycji, a tym samym otoczenia w jakim mogą mieszkać (zarówno lokalizacji jak i społeczności osiedla).

Filmy zostały zamieszczone na kilkudziesięciu serwisach internetowych. Można je obejrzeć m.in. na Youtube.com, wrzuta.pl, 4-fun.pl, luzior.pl.