AutoCentrum.pl podwyższa skuteczność kampanii reklamowych

przez | 24/10/2008

Portal motoryzacyjny AutoCentrum.pl wprowadził do swojej oferty reklamowej rozwiązanie, dzięki któremu reklamodawcy mogą skuteczniej docierać do wybranych grup klientów.
Idąc naprzeciw potrzebom reklamodawców, którzy oczekują większej skuteczności kampanii reklamowych, opracowano system kontekstowej emisji reklamy, pozwalający na kierowanie kampanii do użytkowników interesujących się wybranymi samochodami.

AutoCentrum.pl oferuje czytelnikom opinie, motogazetę, katalog nowych i używanych samochodów, porady techniczne i konsumenckie, multimedia oraz inne informacje motoryzacyjne. Wszystkie te sekcje mają kontekst określonych samochodów, co umożliwia na kierowanie kampanii reklamowych wyłącznie do czytelników zainteresowanych wybranymi markami, segmentami rynku (przykładowo: wyłącznie segment premius), a nawet typami samochodów (przykładowo: wyłącznie SUV i Van), jak również dowolną ich kombinacją.

Mimo, że nowy system został wprowadzony zaledwie miesiąc temu, pierwsi klienci już skorzystali z nowych możliwości: Na łamach portalu trwa właśnie kampania promująca markę Chevrolet. Formy reklamowe emitują się jedynie w wypadku przeglądania stron związanych z sześcioma markami będącymi jej bezpośrednia konkurencją.