Kanapka reklamowa – smak PR-u

przez | 22/10/2008

W związku z początkiem roku szkolnego katowicki Fortress zorganizował niebanalną akcję mailingową dla swoich klientów. Do obecnych i potencjalnych kontrahentów wysłane zostały firmowe lunchboxy z „kanapką reklamową”.
Papierowa kanapka złożona z fotografii pieczywa, sałaty i pomidorów na odwrocie prezentuje przepisy na wypiek poprawiającego koncentrację chlebka orzechowego oraz pomysłowe kanapki dla pociech do szkoły.

Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na firmę (dostawcę artykułów promocyjnych wspierającego masowe kampanie promocyjne), kreatywność zespołu oraz prezentację niestandardowych marketingowych sposobów wykorzystania gadżetów jako niekonwencjonalnego nośnika informacji reklamowej. Niecodzienny mailing został przyjęty przez grupę docelową z entuzjazmem.

„Jesteśmy kreatywnym zespołem ludzi, którzy lubią to co robią. Cieszy nas nasza praca, poszukiwanie nowych rozwiązań. Lubimy zaskakiwać naszych kontrahentów niebanalnymi pomysłami, podsuwając tym samym ciekawe rozwiązania dla planowanych przez nich samych akcji promocyjnych. Dostarczane przez nas lunch boxy są z powodzeniem stosowane przez np. Unilever do promowania margaryny RAMA.” – mówi Alicja Michalik szef Fortress Gifts.

„Dbamy o naszych klientów. W lecie wysłaliśmy do każdego czapeczkę z daszkiem wraz z pocztówką z pozdrowieniami z Katowic i prośbą, by w słoneczne i upalne dni nie zapominać o nakryciu głowy. Najnowsza akcja zwraca uwagę na użytkowe walory artykułów promocyjnych, takich jak lunch boxy, podsuwając równocześnie sprawdzone pomysły na smaczne i zdrowe śniadanie do szkoły. Mamy nadzieję, ze obdarowani kontrahenci zrobią z nich użytek i pakując codziennie śniadanie dla swojego dziecka pomyślą przyjaźnie o naszej Firmie”. – dodaje Monika Kmera – Manager Działu Marketingu Fortress Sp. z o.o.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.