Zaplanuj zimową kampanię transit z CAM Media

CAM Media S.A przygotowało jesienno-zimową ofertę transit advertising. Adresowana jest ona głównie do marketerów i media plannerów. Proponowane, nowatorskie rozwiązania wyróżnią layouty reklamowe po zmierzchu. To istotne w okresie, kiedy noc jest dłuższa niż dzień.
26 października czeka nas zmiana czasu z letniego na zimowy.  Dostosowując się do potrzeb Klientów i warunków pogodowych CAM Media zadbało o to, by reklamy autobusowe były widoczne zarówno w ciągu dnia jak i w nocy. Proponuje swoim odbiorcom nowe rozwiązania z wykorzystaniem motywów odblaskowych, brokatowych, fluorescencyjnych oraz trójwymiarowych.

Nowe rozwiązania są możliwe do realizacji dzięki prototypom płaskich paneli reklamowych zamontowanych na tyle autobusów Scania OmniCity, które posiada na wyłączność CAM Media. Pozwalają one na łatwy montaż i nie powodują zniekształcenia layoutu. Tablice umożliwiają lepszą ekspozycję reklamy typu Full Back w dzień i przede wszystkim w nocy. Nośniki te cieszą się dużym zainteresowaniem, dlatego ich liczba zwiększyła się z 50 do 100.

Pionierska, metalowa tablica reklamowa znajdująca się na tyle autobusu Scania OmniCity pozwala na szerokie zastosowanie efektów, zwiększających atrakcyjność reklamy nocą. Dzięki niej możliwe stało się tworzenie layoutów reklamowych wykorzystujących między innymi efekt trójwymiarowy. Dotychczas tworzone kreacje to płaskie obrazy – teraz reklamodawcy zyskują możliwość tworzenia bardziej złożonego, wielowymiarowego obrazu, który przykuwa wzrok i jest ciekawszy dla potencjalnych odbiorców. CAM Media proponuje również zastosowanie motywów fluorescencyjnych, które doskonale widać w ciemności. W ofercie znajduję się również folia brokatowa, dostępna w szerokiej gamie kolorów, stosowana jest jako tło lub napisy w layoutach. Nocą „świecące” są motywy odblaskowe, których zastosowanie zostało bardziej rozwinięte dzięki wspomnianemu panelowi reklamowemu na autobusie. W tym roku po raz pierwszy mogliśmy oglądać między innymi – nowatorskie, dwukolorowe w kampanii Castoramy.

Pierwszym przykładem wykorzystania jesienno-zimowej oferty CAM Media jest kampania filmu „Nocny Pociąg z mięsem”. Reklama jest dowodem na to, że panele zamontowane na autobusach Scania OmniCity wprowadzają brak ograniczeń, co do stosowania „efektów specjalnych”. Najważniejsze elementy layoutu promującego „Nocny Pociąg z mięsem” to gigantycznych rozmiarów odblaski, zajmujących aż 40 % layoutu. Świecące po zmierzchu, zaskakują i zapraszają do kin.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu