A2 Multimedia rozpoczęła współpracę z firmą Winiary

A2 Multimedia – zajmująca się produkcją i dystrybucją formatów wideo udostępnianych przez internet w postaci cyfrowej – rozpoczęła współpracę z firmą Winiary w ramach działań product placement na 12 odcinków najnowszego internetowego serialu animowanego „Pitu, Pitu”. Jest to jedyny w Polsce tak znaczący projekt obejmujący kampanię promocyjną za pośrednictwem produkcji emitowanej w sieci. Pierwsze efekty można już oglądać w serwisie www.pitupitu.tivi.pl.

Współpraca z firmą Winiary obejmuje promocję produktów instant „Danie w 5 minut” w pierwszych 12 odcinkach produkcji „Pitu Pitu” oraz akcję reklamową w serwisie www.tivi.pl.

„Pitu Pitu” to serial animowany oparty na pomysłowych dialogach pary bohaterów. Ich rozmowy, pełne gier słownych i absurdalnego humoru, stanowią zabawną mieszankę ironii i groteski. Serial cieszy się rosnącą popularnością wśród internautów – pierwszy odcinek obejrzało w sieci już blisko 16 tys. użytkowników.

„Sądzimy, że pierwszy sfinalizowany projekt z dużym koncernem jest zapowiedzią popularyzacji nowej formy komunikacji marketingowej, jaką jest product placement w serialach internetowych. Jesteśmy przekonani, że – ze względu na dynamiczny rozwój internetu – ten rodzaj promocji szybko stanie się alternatywą dla reklamy telewizyjnej” – mówi Marcin Męczkowski, członek zarządu A2 Multimedia, spółki należącej do Agory i ATM Grupy.

Platforma TiVi.pl wystartowała w grudniu 2007 roku i należy do spółki A2 Multimedia, utworzonej przez Agorę S.A. i ATM Grupę. W ofercie serwisu znajdują się takie seriale jak „Klatka.B”, „Pitu, Pitu”„Łazienka” czy „Waga”, cieszące się popularnością zwłaszcza wśród młodych internautów. Dzięki dostępnym w serwisie mechanizmom społecznościowym, wokół produkcji TiVi.pl gromadzi się coraz większa społeczność użytkowników, śledzących i komentujących poczynania bohaterów seriali prezentowanych na platformie.

A2 Multimedia, korzystając z własnej platformy Tivi.pl, od początku intensywnie eksperymentuje z różnymi formami wideo w internecie. Firma konsekwentnie pracuje nad uatrakcyjnieniem serwisu o kolejne nowe produkcje, których premierę zapowiada na styczeń 2009.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu