Ceneo.pl w portfolio Biura Reklamy Gadu-Gadu

Biuro Reklamy Gadu Gadu S.A. przejmuje obowiązki reklamowe serwisów należących do grupy Allegro. Obecnie sprzedaje już powierzchnię reklamową w Ceneo.pl, a kolejne serwisy oczekują na włączenie ich do portfolio.

„Nasza współpraca jest naturalnym efektem poszukiwania synergii w grupie kapitałowej. Wspólnie z naszymi partnerami z Ceneo doszliśmy do wniosku, że z uwagi na fakt, że to Gadu-Gadu posiada największe kompetencje w zakresie sprzedaży reklam, najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie przejęcie obsługi Ceneo w tym zakresie przez Biuro Reklamy Gadu Gadu. Mamy nadzieję, że dzieki temu zarówno Ceneo jak i nasi klienci będą usatysfakcjonowani.” – komentuje Krzysztof Łada, dyrektor Biura Reklamy Gadu-Gadu S.A.

Równie pozytywnie wypowiada się na ten temat Łukasz Zych, członek Zarządu Ceneo S.A. – „Decyzja o współpracy z Gadu-Gadu jest naturalnym krokiem wykorzystującym synergię pomiędzy spółkami. Jesteśmy przekonani, że dzięki  możliwościom sprzedażowym, jakie posiada Biuro Reklamy Gadu-Gadu, współpraca wpłynie na zwiększenie udziału grupy w polskim rynku reklamy on-line.”

Włączenie Ceneo.pl, a w przyszłości kolejnych marek grupy Allegro,  do portfolio Biura Reklamy GG jest naturalnym krokiem w dalszej synergii działań obu spółek, które należą do międzynarodowego koncernu Naspers Limited.

W grudniu 2007 Naspers został właścicielem Gadu-Gadu S.A., a w marcu 2008 firmy Tradus, właściciela Allegro.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu