„Camp Rock”, najnowsza produkcja kanału Disney Channel, podbił polską widownię

przez | 15/10/2008

Film „Camp Rock”, najnowszy film kanału Disney Channel, w którym grają zdobywcy platynowej płyty Jonas Brothers oraz młoda gwiazda Demi Lovato, zdominował pierwszy weekend października, przyciągając przed ekrany telewizorów 665 000 widzów, w tym 334 000 dzieci. Taka oglądalność daje filmowi „Camp Rock” pozycję nr 1 wśród wszystkich produkcji w historii kanału Disney Channel, przewyższając wynik oglądalności premiery High School Musical 2 o 9%.

Premierowa emisja 3 października o godz. 19:00 przyciągnęła 374 000 telewidzów, w tym 196 000 dzieci.  Film cieszył się szczególnie dużą popularnością wśród dziewczynek w wieku 4-15 lat. W tej kategorii zajął pierwsze miejsce w tym czasie antenowym, co stanowiło 29,7% widowni.

Dzięki premierze filmu „Camp Rock” udział kanału Disney Channel wśród widzów w wieku 4-15 lat wyniósł 18,9%, co dało mu drugą pozycję w tym czasie antenowym (zaraz za TVP1) wśród wszystkich kanałów telewizyjnych.  Widownia filmu „Camp Rock” w tym czasie antenowym wzrosła o 164% w porównaniu do roku ubiegłego, natomiast wśród dzieci była ona wyższa o 177%.

Casper Bjorner, Wiceprezydent, Disney Channels Skandynawia i Polska:  Historia opowiedziana w „Camp Rock”, jego muzyka i postaci bohaterów mają uniwersalny przekaz dla dzieci i rodzin na całym świecie.  Fakt, że płyta z muzyką z filmu uzyskała status złotej w ciągu zaledwie 11 dni oraz świetne wyniki z premierowego weekendu dowodzą, że Polska nie jest tutaj wyjątkiem.

Od czasu premiery w USA i Kanadzie (20 czerwca 2008 r.) „Camp Rock” przyciągnął widownię blisko 46 milionów widzów w USA, Kanadzie, Ameryce Łacińskiej, Azji Południowowschodniej i Hong Kongu.  Płyta z muzyką „Camp Rock” przez 10 tygodni zajmowała świetną pozycję w pierwszej dziesiątce listy Billboard Top 200, osiągając status platynowej płyty w USA, Kanadzie, Argentynie, Meksyku i Wenezueli, a status złotej w Chile, Brazylii, Kolumbii i na Filipinach.

„Camp Rock” opowiada historię utalentowanej, ale skromnej nastolatki i kapryśnego gwiazdora rocka, który zatracił pasję do muzyki i próbuje ją odnaleźć w Camp Rock, dokąd wysyłają go przyjaciele z zespołu.  Na słynnym obozie dla ambitnych młodych artystów oboje uczą się wierzyć w siebie i cenić wartość bycia sobą.  A wszystkim wydarzeniom w filmie towarzyszy porywająca muzyka rockowa.

Emisja „Camp Rock” również w kanale Jetix w sobotę, 18 października o 12:45 i w niedzielę 19 października o 15:30.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.