TIMECODE promuje Dzieła Stanisława Lema

Ruszyła kampania reklamowa kolekcji „Dzieła Stanisława Lema” wydanej przez Agora S.A. Za kreację i realizację spotu odpowiedzialny był dom produkcyjny TIMECODE. Spot został zrealizowany w technice animacji 2D.
Seria składa się z 16 tomów, wśród których znajdują się między innymi „Solaris”, „Opowieści o pilocie Pirxie” czy „Eden”. Oprócz znanych i popularnych powieści w serii ukaże się także niepublikowana dotąd niedokończona powieść „Sknocony kryminał”. Kolekcję uzupełniają posłowia prof. Jerzego Jarzębskiego, a także „Słownik pojęć Lemowskich” Wojciecha Orlińskiego w odcinkach. W serii ukażą się również dodatki specjalne takie jak opowiadanie Jacka Dukaja, stworzone w hołdzie dla Stanisława Lema, rozmowy o pisarzu, nauce i science fiction, eseje Adama Michnika o istocie władzy totalitarnej czy Wojciecha Orlińskiego o Philipie Dicku i jego obsesji na punkcie Lema.

Pierwszy tom kolekcji dostępny będzie od 15 października w promocyjnej cenie 9,99 zł. Kolejne części serii ukazywać się będą co środę, w cenie 19,99 zł.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu