Acxiom Polska zachęca do współpracy firmy odzieżowe

Firma promuje zastosowanie narzędzi marketingu bezpośredniego dla wsparcia marek odzieżowych
Acxiom Polska zrealizował akcję marketingu bezpośredniego skierowaną do wyselekcjonowanych klientów – producentów i sklepów odzieżowych. W przygotowanej przesyłce pocztowej firma zwraca uwagę na możliwości wykorzystania baz danych i narzędzi marketingu precyzyjnego dla zwiększenia bazy odbiorców sklepów, zwiększania lojalności czy też realizacji akcji promocyjnych.

Marki odzieżowe zaczynają coraz aktywniej korzystać z komunikacji bezpośredniej, toteż wychodząc naprzeciw ich potrzebom Acxiom podsuwa szereg pomysłów na aktywizację sprzedaży w oparciu o ten kanał.

Acxiom zwraca uwagę na możliwości targetowania komunikacji do wyselekcjonowanych odbiorców – nawet poprzez ograniczanie jej tylko do klientów mieszkających np. w zasięgu nie dalej niż 15 minut jazdy samochodem od sklepu, czy też charakteryzują określonymi zachowaniami zakupowymi (fani określonych marek, łowcy wyprzedaży, trend-setterzy itp.).

Firma zachęca także do wspólnego budowania baz klientów (możliwość umieszczania pytań w Kwestionariuszu Acxiom) czy też ekspansję własnych programów lojalnościowych na nowe grupy klientów (bazy potencjalnych klientów).

Mając na uwadze zbliżające się Święta Bożego Narodzenia i poszukiwania gwiazdkowych prezentów,  intensyfikacja takich działań przez firmy z branży odzieżowej jest szczególnie wskazana.

Jako jeden z udanych przykładów aktywności branży odzieżowej w marketingu precyzyjnym warto podać firmę Bestseller Retail Poland (właściciela marki Vero Moda). Firma ta chcąc uzyskać użyteczną marketingowo wiedzę o swoich klientach oraz nawiązać z nimi bliższe relacje postanowiła zapytać samych zainteresowanych o ich preferencje zakupowe, ulubione marki oraz styl życia. W projekcie uczestniczył także Acxiom Polska, który pomógł w opracowaniu kwestionariusza oraz dokładnym przeanalizowaniu zebranych danych oraz włączył je także do swojej bazy.

Przygotowana przez firmy ankieta dystrybuowana była wśród osób dokonujących zakupów w 33 sklepach Vero Moda na terenie całej Polski, a w jej wyniku firma nawiązała relacje z ponad 10 tysiącami konsumentów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu