Rozwój sklepu AutoStory.pl

Dbając o czas i komfort zakupów sklep internetowy AutoStory.pl oferuje swoim obecnym jak  i przyszłym klientom stale powiększający się asortyment. Pojawiły się nowe kategorie: tuning, podłokietniki, kołpaki, zasłony do szyb, siatki bagażowe.
Dzięki nowym produktom możemy niewielkim kosztem odświeżyć wygląd naszego samochodu kupując np. matę na fotel lub zaopatrzyć się w przydatne wyposażenie np. podłokietnik z szufladką. Każdy kupujący może liczyć na fachową pomoc i obsługę.

Poprzez prowadzenie wielu akcji promocyjnych sklep AutoStory.pl umacnia swoją pozycję na tle konkurencji. Oprócz zamieszczonych na głównej stronie danych produktów i nowości,  możemy  także na bieżąco śledzić status swojego zamówienia.

‘’Cały czas poszerzamy naszą ofertę i podwyższamy jakość obsługi klienta. Mamy bezpośredni kontakt z wieloma producentami akcesoriów samochodowych takich jak: Kufieta S.C., Kaja, Clean Plus w związku z czym, możemy Państwu zaoferować najniższe ceny. Przeglądanie oferty zawartej w sklepie i składanie zamówień jest szybkie i intuicyjne i nie sprawia żadnego kłopotu nawet niedoświadczonym i początkującym użytkownikom. Załoga sklepu cały czas czuwa nad prawidłową realizacją zamówień, a w razie potrzeby odpowie na każde pytanie i wyjaśni każdą wątpliwość.’’ – mówi właściciel sklepu Sebastian Kufieta.

Klienci AutoStory.pl  mogą na stałe cieszyć się z korzystnych warunków handlowych jak dostawa gratis (przy zakupach powyżej 250 zł) oraz wysyłki do 48 godzin.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu