Trend Micro oferuje nową, najkorzystniejszą w branży umowę SLA dotyczącą hostingu zabezpieczeń poczty elektronicznej

przez | 09/10/2008

Trend Micro oferuje umowę SLA dotyczącą rozwiązania InterScan™ Messaging Hosted Security, która zapewnia stuprocentową dostępność usług i ograniczenie czasu przestojów do okresów mierzonych w minutach zamiast w godzinach
Firma Trend Micro, światowy lider w dziedzinie zabezpieczeń treści internetowych, poszerza swoją ofertę usług i rozwiązań skierowanych do klientów, przedstawiając jedną z najbardziej zaawansowanych na rynku propozycji umowy Service Level Agreement (SLA) dotyczącej hostingu zabezpieczeń poczty elektronicznej.

Umowa SLA, skierowana do klientów różnej wielkości, korzystających z produktu InterScan Messaging Hosted Security w wersjach Standard i Advanced, gwarantuje zwrot pieniędzy, przy pewnych warunkach, jeśli usługa nie spełni następujących warunków:

  • stuprocentowa dostępność usług i ograniczenie czasu przestojów do okresów mierzonych w minutach zamiast w godzinach;
  • nie więcej niż 0,0004% fałszywych alarmów;
  • skuteczność blokowania spamu wynosząca co najmniej 95%;
  • nie więcej niż dwie minuty opóźnienia w dostarczaniu wiadomości e-mail;
  • brak infekcji wirusowych spowodowanych przez wiadomości e-mail;
  • określony czas reakcji pomocy technicznej w zależności od wagi zdarzenia.

„Dzięki Trend Micro InterScan Messaging Hosted Security osiągnęliśmy fenomenalne wyniki” — powiedział Tom Grant, kierownik ds. informatyki w firmie Flexible Products. „Od momentu wdrożenia tego rozwiązania ilość otrzymywanego spamu zmniejszyła się do dopuszczalnego poziomu. Wystarczyły ustawienia domyślne, nie było potrzeby wprowadzania zmian. Nowa umowa SLA, którą oferuje obecnie firma Trend Micro, to kolejny dowód jej zaangażowania w zaspokajanie potrzeb klientów i pewności co do poziomu swoich usług”.

„Klienci z małych, średnich i dużych firm potrzebują sprawnych i bezpiecznych systemów poczty elektronicznej. Wielogodzinne przestoje w działaniu tych usług są niedopuszczalne. W dobie szybkiej komunikacji w czasie rzeczywistym przedsiębiorstwa nie mogą sobie na to pozwolić” — powiedział Steve Quane, dyrektor zarządzający działu produktów dla małych i średnich przedsiębiorstw w firmie Trend Micro. „Trend Micro podejmuje zobowiązanie dotyczące poziomu usług z gwarancją zwrotu pieniędzy, ponieważ jesteśmy świadomi znaczenia, jakie dla naszych klientów mają usługi poczty elektronicznej i jesteśmy całkowicie pewni wysokiej jakości naszego rozwiązania obejmującego hosting zabezpieczeń poczty elektronicznej”.

Prywatność poczty elektronicznej

W usłudze InterScan Messaging Hosted Security wiadomości e-mail są przetwarzane automatycznie, bez konieczności interwencji jakichkolwiek osób. Trend Micro nie przechowuje żadnych informacji dotyczących adresatów lub treści wiadomości e-mail. Dzięki tym zabezpieczeniom nawet przedsiębiorstwa podlegające ścisłym przepisom dotyczącym prywatności mogą mieć pewność, że projekt usługi InterScan Messaging Hosted Security uwzględnia ich wymagania w tym zakresie.

Dodatkowo zapewnianie zgodności z przepisami oraz ochronę przed wyciekiem danych umożliwia elastyczna funkcja filtrowania usługi InterScan Messaging Hosted Security, która pozwala identyfikować praktycznie każdy rodzaj treści. Oprócz tego usługa InterScan Messaging Hosted Security oferuje możliwość szyfrowania wiadomości e-mail, co zapewnia zgodność z przepisami i prywatność komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Lepsze rozwiązanie typu SaaS wykorzystujące infrastrukturę Trend Micro™ Smart Protection Network

Usługa Trend Micro InterScan Messaging Hosted Security, która umożliwia blokowanie nawet 99% spamu i która opiera się na infrastrukturze Trend Micro Smart Protection Network, zatrzymuje spam i inne wiadomości zawierające niebezpieczne treści, zanim przedostaną się one do sieci przedsiębiorstwa. Infrastruktura Trend Micro Smart Protection Network stanowi internetową architekturę kliencką (cloud-client) do zabezpieczania treści, która dysponuje inteligentnymi funkcjami rozpoznawania zagrożeń poza siecią lokalną. Wykorzystując ją, klienci zapewniają sobie bezpośrednią i automatyczną ochronę przed zagrożeniami związanymi z pocztą elektroniczną.

InterScan Messaging Hosted Security to oprogramowanie oferowane jako usługa, dlatego klienci unikają problemów związanych z obsługą oprogramowania, sprzętu, aktualizacji zabezpieczeń lub systemów informatycznych, mogą za to skoncentrować się na swojej działalności biznesowej. W pełni skalowalna usługa InterScan Messaging Hosted Security zapewnia skanowanie nieograniczonej liczby wiadomości e-mail po stałej cenie zależnej od liczby użytkowników i zaspokaja potrzeby firm różnej wielkości w zakresie zabezpieczeń.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.