Creatius wzmacnia szeregi

Do zespołu Instytutu Komunikowania Marketingowego Creatius dołączyły nowe osoby, których głównym zadaniem jest wsparcie rozwoju krakowskiej spółki. Od września Działem Kreacji kieruje Janusz Oleś, natomiast za Dział Strategii odpowiedzialna jest Agnieszka Kopecka. Tym samym kluczowe agendy Creatius zostały wzmocnione doświadczeniem ludzi o sporym dorobku marketingowym.

Janusz Oleś, który objął stanowisko Dyrektora Kreatywnego do tej pory współpracował z firmami należącymi do branży turystycznej i teleinformatycznej. W Creatius odpowiada za kompleksowe działania zespołu kreacji.

Działem Strategicznym zarządza Agnieszka Kopecka, która posiada bogate doświadczenie w pracy z firmami z branży FMCG. Do jej głównych zadań należy planowanie strategii marketingowych, opracowywanie i wdrażanie taktyki komunikowania z otoczeniem zarówno agencji Creatius, jak i jej głównych klientów.

Jak zaznacza Edward Rys, Dyrektor Instytutu Komunikowania Marketingowego Creatius, zarówno sama firma, jak i jej klienci z pewnością zyskają, gdyż doświadczenie tych dwóch osób poważnie wzmacnia cały zespół. Działania rebrandingowe, które zainaugurowały ten nowy etap w życiu firmy, mają za zadanie odświeżenie jej wizerunku i podkreślenie nowych możliwości.

Działania Instytutu Komunikowania Marketingowego Creatius obejmują kreację wizerunku firm oraz produktów, planowanie i wdrażanie strategii marketingowych, a także produkcję materiałów służących komunikowaniu w działaniach promocyjnych. Do tej pory firma specjalizowała się w wąskich sektorach marketingu instytucji edukacyjnych oraz dóbr ekskluzywnych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu