Branża meblarska w wersji 2.0

przez | 08/10/2008

Laguna – działająca na polskim i międzynarodowym rynku firma, która specjalizuje się w dostarczaniu akcesoriów meblowych – uruchomiła odświeżoną wersję swojego serwisu internetowego. Na stronie położono nacisk na rozwiązania charakterystyczne dla Web 2.0, czyli m.in. rozbudowane możliwości kontaktu z klientami.
Nowa witryna Laguny (http://laguna.pl/), oprócz prezentacji oferty produktowej, udostępnia swoim użytkownikom forum internetowe, chat, na którym mogą zadać pytanie pracownikom, oraz bloga firmowego. Całość wzbogacana jest przez dział „Porady ekspertów”, publikujący artykuły związane z branżą meblarską. Natomiast osoby interesujące się historią, mogą również odwiedzić galerię prezentującą popularne w XX wieku trendy w projektowaniu wnętrz.

– Na nowej stronie Laguny chcieliśmy w jak największym stopniu połączyć ciekawą koncepcję graficzną z prostym i intuicyjnym sposobem nawigacji po witrynie. Internauci przeglądający stronę nie muszą dzięki temu tracić czasu na poszukiwanie interesujących ich informacji. Całość dopełniona jest przez miłe dla oka gadżety, jak np. zmieniające się w zależności od pory roku animacje  – mówi Sławomir Jucha, kierownik Działu Kreacji w agencji interaktywnej Grupa Adweb (http://adweb.pl), która odpowiedzialna jest za przygotowanie serwisu.

W najbliższym czasie Laguna planuje uruchomienie sześciu dodatkowych wersji językowych witryny – rosyjską, czeską, słowacką, angielska, niemiecką i francuską. Zostanie ona wzbogacona również o sklep internetowy, dzięki któremu będzie można zaopatrzyć się w niezbędne akcesoria bez wychodzenia z domu.