Nadchodzi rewolucja na rynku baz danych – Acxiom Polska z portalem Onet.pl w akcji ‘Wypełnij ankietę. Wygraj nagrody’

6 października b.r. ruszyła organizowana przez Onet.pl akcja zbierania danych na temat użytkowników portalu dla celów wielokanałowej i ściśle targetowanej komunikacji marketingowej. Acxiom jest partnerem tej akcji wspierając ją merytorycznie i technologicznie. Będzie także wyłącznym brokerem i zarządzającym powstałej bazy danych.

„Aktualność danych, możliwość precyzyjnej targetyzacji i wielokanałowego dotarcia do wybranych grup docelowych to najbardziej wrażliwe aspekty, z którymi borykają się marketerzy” –  mówi Agnieszka Jaworska, Business Development Manager z Acxiom Polska. – „Tworzona przez Onet baza będzie odpowiadać tym oczekiwaniom, a ze względu na medium, sposób zbierania danych i skalę akcji, będzie dużym  wydarzeniem na rynku bazo-danowym”.

W ramach współpracy z Onetem, Acxiom dostarczy oprogramowanie do generowania ankiet w Internecie, infrastrukturę technologiczną do zarządzania bazą, usługi słownikowania, czyszczenia i deduplikacji danych oraz konsultacje prawne i kontent merytoryczny. W zamian firma otrzyma wyłączne prawo do komercyjnego wykorzystywania i oferowania zgromadzonych zasobów.

Obie strony, wykorzystując swoje kanały sprzedaży, będą promować powstały produkt wśród marketerów.

„Realizując kampanie internetowe często spotykamy się z problemem precyzyjnej targetyzacji i rozprzestrzeniającej się plagi spamu” – mówi Adam Bąkowski, New Business Development Director w Grupie Onet.pl SA– „Dzięki dokładnemu określeniu swoich zainteresowań i planów zakupowych, konsumenci będą mogli otrzymywać tylko dopasowane do swoich potrzeb oferty, a marketerzy unikną ‘wyrzucania’ pieniędzy na niechcianą korespondencję. Atutem nie do przecenienia stworzonej przez nas bazy  będzie także możliwość realizacji połączonych akcji online i offline, co w chwili obecnej jest często niemożliwe.”

Powstałą bazę danych Acxiom będzie dodatkowo wspierał usługami analizy danych, Onet zaś ofertą realizacji profesjonalnych kampanii online.

Kwestionariusze z pytaniami do użytkowników dostępne będą w serwisach: ankietaaktywni.onet.pl, ankietamezczyzni.onet.pl oraz ankietakobiety.onet.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu