Bakalland Ceni Zdolnych – zmiany na stanowiskach kierowniczych spółki

Spółka Bakalland S.A. wysoko ceni zdolnych i oddanych pracowników, oferując im interesującą i szybką ścieżkę kariery. Na stanowisko Krajowego Kierownika ds. Kluczowych Klientów awansował ostatnio Adam Sobel, który pracę w Bakallandzie rozpoczął 10 lat temu jako Przedstawiciel Handlowy.
W grudniu 1998 został Regionalnym Szefem Sprzedaży dla Regionu Zachodniego, zaś od lipca 2004 pełnił funkcję Kierownika ds. Kluczowych Klientów, współpracując m.in. z sieciami  Biedronka, Kaufland, Netto, Plus, Lidl, Tesco, Selgros Minimal i Aldi.

Praca Adama Sobla została dwukrotnie nagrodzona firmowym odznaczeniem – Srebrnym i Złotym UNO, w latach odpowiednio 2003 i 2006. Teraz najlepszym dowodem zaufania firmy jest powierzenie Adamowi Soblowi nowego stanowiska, na którym odpowiadać będzie za tworzenie oraz realizację strategii Grupy BAKALLAND u Kluczowych Klientów Firmy, w kanale nowoczesnym oraz rozwój współpracy z Kluczowymi Klientami Firmy i koordynacja działań KAM i PH w kanale nowoczesnym.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu