Stwórz „Nowoczesną firmę” już teraz

przez | 02/10/2008

Wiele firm, nie tylko tych dużych, zastanawia się jak usprawnić funkcjonowanie swoich działów tonących pod ilością dokumentów, notatek do przekazania, telefonów do wykonania. Konieczność koordynacji działań kilku osób, zaplanowania właściwego obiegu dokumentów między kilkoma działami staje się coraz częściej dużym wyzwaniem. Rozwiązaniem jest wprowadzenie do firmy właściwie działającego, przyjaznego narzędzia, które pomoże usprawnić pracę.

Takie przyjazne narzędzia będzie można poznać na konferencji „Nowoczesna firma”. Już tylko 3 tygodnie pozostały do rozpoczęcia serii spotkań prezentujących najnowsze wersje oprogramowania do archiwizacji dokumentów oraz wspomagania zarządzania. IT. integro zorganizuje dla przedsiębiorców 7 spotkań w największych polskich miastach (Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Bydgoszczy, Łodzi, Szczecinie, Poznaniu). Zostanie podczas nich przedstawiony system klasy DMS – ELO Digital Office oraz system ERP Microsoft Dynamics NAV wraz z dodatkowymi modułami, np. umożliwiającymi dokładną analizę biznesową prowadzonych procesów (TargIT) oraz system Microsoft Dynamics CRM. Na konferencji zostanie pokazany praktyczny sposób połączeń między tymi poszczególnymi systemami i korzyści wynikające z tej synergii. Będzie można zobaczyć jak wygląda przepływ dokumentów zarządzany przez system ELO i jak Microsoft Dynamics CRM jest skonfigurowany z MS Outlook i innymi aplikacjami. Dokładny program znajdziecie Państwo na stronie: www.it.integro.pl. Dla przybyłych gości mamy niespodzianki – nagrody.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.