Narodowe Centrum Sportu członkiem Warsaw Destination Alliance

przez | 01/10/2008

Narodowe Centrum Sportu, spółka odpowiedzialna za budowę Stadionu Narodowego, została członkiem fundacji Warsaw Destination Alliance. Tym samym dołączyła do grona firm i instytucji, które w ramach WDA wspólnie dążą do budowania pozytywnego wizerunku Warszawy na świecie oraz wspomagania rozwoju miasta.

Fundacja Warsaw Destination Alliance jest zrzeszeniem warszawskich firm i instytucji, które od ponad 5 lat działają na rzecz promowania Stolicy Polski na świecie oraz wspomagania jej rozwoju. Wśród członków fundacji znajdują się hotele, firmy deweloperskie, linie lotnicze, koncerny spożywcze, media, instytucje artystyczne, edukacyjne, organizacje publiczne i wiele innych podmiotów.

W związku z wygraniem przez Polskę i Ukrainę organizacji Euro 2012, jednym z priorytetowych zadań Warsaw Destination Alliance stało się dołożenie wszelkich starań, aby przygotowania do tego ogromnego wydarzenia przebiegły sprawnie i zakończyły się sukcesem.

Kiedy tylko dowiedzieliśmy się, że w Polsce odbędą Mistrzostwa Europy 2012 wiedzieliśmy, że przed nami wiele pracy. WDA natychmiast zaangażowało się w przygotowania. Jesteśmy grupą wielu firm, a do naszego grona należą specjaliści takich dziedzin jak turystyka czy nieruchomości. Oczywiste było, że musimy zabrać głos np. w takich kwestiach jak konieczność zapewnienia zaplecza konferencyjno –komercyjno – hotelowego wokół mającego powstać Stadionu Narodowego – mówi Alex Kloszewski, Prezes Warsaw Destination Alliance. Jesteśmy zaszczyceni, że Narodowe Centrum Sportu zdecydowało się dołączyć do grona członków Warsaw Destination Alliance. To dowód na to, że dialog między instytucjami publicznymi i prywatnymi oraz wspólna praca są kluczowe dla sukcesu Euro 2012.

Jako prezes Narodowego Centrum Sportu, odpowiedzialnego za budowę Stadionu Narodowego w Warszawie, czuję się wyróżniony stając się członkiem Warsaw Destination Alliance. Uważam, że współpraca Narodowego Centrum Sportu i WDA wniesie duży wkład w rozwój Warszawy. Aktualnie naszym największym wyzwaniem jest przygotowanie Warszawy do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012. Oznacza to, że musimy zbudować nie tylko stadiony, drogi, lotnisko, ale przede wszystkim zapewnić zaplecze hotelowo-komercyjne dla tych, którzy przyjadą na rozgrywki. Wierzę, że współpraca z WDA pomoże nam osiągnąć ten cel – mówi Rafał Kapler prezes NCS.

Narodowe Centrum Sportu jest kolejną już instytucją publiczną, która dołączyła do fundacji. Do partnerów Warsaw Destination Alliance należą między innymi: Biuro Promocji Miasta Warszawa, Warsaw Convention Bureau oraz Polska Organizacja Turystyczna.