21 tys. zł. do wygrania w konkursie InteraktywnyBatyskaf.pl

Pod hasłem InteraktywnyBatyskaf.pl wystartował dziś pierwszy w Polsce konkurs dla studentów na najlepszą pracę magisterską z zakresu marketingu interaktywnego i technologii internetowych. Jego organizatorem jest agencja interaktywna GoldenSubmarine.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest obrona pracy licencjackiej lub magisterskiej w roku akademickim 2007/2008 z zakresu marketingu interaktywnego, wykorzystania Macromedia Flash oraz zastosowania technologii programistycznych w tworzeniu aplikacji internetowych. Dodatkowo, zainteresowani udziałem w konkursie studenci powinni pochwalić się co najmniej dobrą oceną z obrony.

Organizatorzy przyznają trzy równorzędne główne nagrody – wycieczki zagraniczne i nagrody pieniężne – oraz trzy równorzędne nagrody za zajęcie miejsca drugiego i trzeciego. Łączna wartość nagród pieniężnych to 21 tysięcy złotych. Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 15 kwietnia 2009 roku podczas specjalnego spotkania w Poznaniu połączonego ze zwiedzaniem jednej z najnowocześniejszych serwerowni w Polsce – beyond.pl.

– Organizując konkurs InteraktywnyBatyskaf.pl chcemy wspierać młodych ludzi zainteresowanych marketingiem internetowym i internetowymi technologiami. Zależy nam, aby do naszej branży trafiali dobrze wyedukowani młodzi ludzie. Do nas będzie już potem należało uzupełnienie ich wiedzy merytorycznej o praktykę. Z kolei poprzez wybór prac o dużej wartości merytorycznej, chcemy podnosić ich jakość. Mam nadzieję, że wszystkie te cele uda nam się osiągnąć – mówi Grzegorz Krzemień, wiceprezes agencji interaktywnej GoldenSubmarine.

Prace można przesyłać do 31 stycznia 2009 roku za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, umieszczonego na  stworzonej na potrzeby konkursu stronie www.interaktywnybatyskaf.pl. Wśród przesłanych prac zostaną wybrane najbardziej wartościowe. Specjalnie powołana Kapituła konkursu dokona ich analizy, a następnie 31 marca 2009 roku ogłosi wyniki konkursu.

Na stronie www.interaktywnybatyskaf.pl znajdują się również szczegółowe informacje na temat konkursu. Systematycznie będzie również rozbudowywana baza danych uczelni kształcących w kierunkach internetowych.

GoldenSubmarine (www.goldensubmarine.com) jest jedną z największych polskich agencji interaktywnych. Swoim klientom, oprócz szerokiej gamy dostępnych na rynku usług, oferuje zupełnie nowe pomysły typu „blue ocean”. Interaktywny błękitny ocean jest dla GoldenSubmarine celem strategicznym, który niesie za sobą poszukiwanie nowych obszarów i innowacyjnych rozwiązań, do tej pory nieobecnych na rynku interaktywnym.

Nowatorstwo w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem, stanowi wyznacznik siły i potencjału agencji, której zaufały znane, międzynarodowe marki. Są wśród nich: Amica, Audi, Cigna STU, Coty, Decora, Danfoss, EMI Music, Fortis Bank, Grupa Kolastyna, Hochland, Iveco, Media Markt, Monnari Trade, Orkla Foods, Saturn Polska, Shell, Skoda Auto Polska, Volkswagen, Warbud. Ponadto agencja ściśle współpracuje z siostrzanymi firmami: datacenter beyond.pl oraz Gamesnet.pl – platformą advergamingową.

Patronem medialnym konkursu jest portal Wirtualne Media.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu