Pegasus Public Relations dla „PEKPOL”

Pegasus Public Relations rozpoczął współpracę z Zakładami Mięsnymi „PEKPOL” Ostrołęka S.A., producentem wysokiej jakości produktów mięsnych. Agencja jest odpowiedzialna za media relations, działania związane z PR korporacyjnym oraz produktowym, doradztwo w zakresie zarządzania sytuacją kryzysową.

„W naszej bieżącej działalności decyzje o znaczeniu strategicznym podejmowane są niemalże codziennie, a działania z zakresu public relations mają istotne znaczenie. Ogłaszając przetarg na wybór agencji PR postawiliśmy wysoką poprzeczkę, aby wybrać partnera, który nie tylko spełni nasze oczekiwania lecz działaniami wpisze się w naszą strategię w zakresie relacji z klientami” – mówi Małgorzata Wódkiewicz, kierownik marketingu firmy „PEKPOL”.

Firma „PEKPOL” powiększyła portfolio klientów Pegasusa z branży FMCG. Wcześniej agencja odpowiedzialna była za działania PR m. in. takich firm jak: Piątnica, Bacha, Cafe Prima.

„Celem podejmowanych przez agencję działań ma być umocnienie wizerunku marki „PEKPOL”, jako znaczącego gracza w swoim segmencie produktów mięsnych, oferującego wyroby dla każdego konsumenta. Działania public relations są w tym przypadku bardzo ważne – szczególnie komunikacja z klientami ostatecznymi, którzy podejmują decyzje zakupowe” – skomentował Sławomir Chmielewski, Dyrektor Generalny Pegasus Group.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu