Przejdź do treści

Z jakiego ziarna wyrosną pieniądze?

 

Ruszyła kampania „Pełne ziarno pełne pieniędzy” dla smakoszy makaronów Lubella. Oprócz zdrowia w promocyjnych opakowaniach mogą oni odnaleźć autentyczne banknoty oraz unikalne kody alfanumeryczne. Nowoczesnych rozwiązań technologicznych dostarcza New Line Media, spółka specjalizująca się w marketingu mobilnym, funkcjonująca w strukturach ASM group.Pióra, świdry, spaghetti z Lubelli Pełne Ziarno, to produkty objęte loterią. W każdej paczce makaronu znajduje się szczelnie zalakowany kod. Prawidłowo wysłany SMS (0,61 zł brutto), pod numer 70950, bierze udział w cotygodniowym losowaniu. Zwycięzca otrzyma 2000 PLN. 

Szczęśliwców jednak może być więcej, gdyż w niektórych opakowaniach Lubelli ukrywają się prawdziwe banknoty o nominałach: 10, 20, 50, 100 oraz 200. 

Lubella to lider na rynku makaronów w Polsce i znany producent innych wyrobów zbożowych. Nowoczesna marka wybrała do swojej promocji marketing mobilny, by efektywnie dotrzeć do swoich konsumentów. Za stworzenie i koordynację działań m-marketingu odpowiedzialna jest agencja New Line Media.

– Trendy w nowoczesnej promocji pokazują, że marketing mobilny jest kanałem coraz szybciej rozwijającym się i dostarczającym nowych rozwiązań. Dzięki niemu jest możliwa niekonwencjonalna i szeroko rozumiana interakcja z klientem. Technologia pozwala nam zaprosić konsumentów różnych produktów do wspólnej zabawy, tak jak to właśnie robimy wspólnie z Lubellą przy loterii „Pełne ziarno pełne pieniędzy” – mówi Magdalena Sławińska – Kacprzak, Client Service Director z New Line Media.

ASM Group, oprócz New Line Media, współtworzą: Call2Action – wykorzystująca do komunikacji marketingowej nowe media, tj. POS TV; Partner ASM – specjalizująca się w nowoczesnym, szeroko rozumianym merchandisingu i Grey Matters – agencja full service.