Przejdź do treści

Aromat wyjęty z łupiny

 

Źródła energii mogą być różne, tak jak orzechowe Aroma Snacki, które same w sobie są wzmacniającym bogactwem witamin i minerałów, wpływającym na lepszą formę psychofizyczną. Akcja zorganizowana przez Partner ASM ma przypomnieć, że na pułkach sklepowych można znaleźć cały ich zestaw.

1 Adam Zimoch, Aroma Snack, ASMAromat Snack to cała rodzina owoców z łupiny w aromatycznie doprawionych lub zmieszanych w zestawach. Różne warianty opakowań pozwalają przenosić to bogactwo w miejsca i sytuacje, a których przyda się mała, energetyzująca przekąska, odżywiająca ciało i umysł. Orzechy arachidowe, laskowe, pistacje, nerkowce i mieszanki studenckie z rodzynkami, miodowe – z nutka naturalnej słodyczy, meksykańskie –  z gorącym temperamentem, solone – z wydobytą głębią smaku. Wszystkie te smakołyki zajmą szczególne miejsce w halach sklepowych, by przypomnieć o sobie i… poprawić pamięć konsumentom.  

Całe kosze dobroci można znaleźć w supermarketach od 22 lipca, natomiast od początku września produkty zawisły na specjalnie przygotowanych paskach zamieszczonych przy regałach sklepowych. 

– Partner ASM będzie czuwać nad całą akcją i w miarę ubywania paczek oraz puszek z orzechowymi zestawami, dokładać kolejne opakowania snacków. Analizujemy na bieżąco przebieg promocji dla Aromat Snack i rozszerzamy nasze działania na kolejne miejsca oraz sposoby prezentowania w nich wybranego asortymentu – mówi Adam Zimoch, Key Account Manager z Partner ASM.

Partner ASM, agencja w strukturach ASM group, oferuje kompleksowe działania marketingowe wspierające sprzedaż bezpośrednio w punktach handlowych, chociaż większość z ich nietypowych realizacji na długo zapada w pamięci konsumentów. Współpraca z Aromat Snack ma zasięg ogólnopolski. Z dniem 1 sierpnia została rozszerzona poza sieć TESCO na Real, Auchan i Makro, zwiększając zasięg odbiorców.