Kampania reklamowa HTC Touch Diamond

przez | 23/09/2008

 

Warszawa, 22 września 2008 r. — HTC Polska poinformowała o rozpoczęciu kampanii reklamowej, mającej na celu promocję telefonu HTC Touch Diamond.

Kampania telefonu HTC Touch Diamond obejmuje działania reklamowe ATL w branżowych i tematycznych magazynach IT/GSM. Firma przygotowała równolegle szereg działań promocyjnych we współpracy z redakcjami magazynów lifestylowych.  

Intensywnie wykorzystywanym podczas tej kampanii medium jest Internet – stworzono specjalną stronę www.touchdiamond.pl z multimedialną prezentacją telefonu HTC Touch Diamond, grą i kontentem do pobrania (m.in. nakładka 3D do Facebooka i tapety). Strona jest komunikowana poprzez interaktywne bannery umieszczone w popularnych serwisach lifestylowych oraz na stronach poświęconych nowym technologiom.

Zaplanowano także szereg działań BTL, m.in. w postaci wizualizacji punktów sprzedaży u wybranych partnerów w całej Polsce.

Mocnym wsparciem komunikacji dla Diamonda są zintensyfikowane działania PR realizowane przez agencję PR – INVENTIVE Communication. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Zenith Optimedia. Kreacje zostały przygotowane centralnie.