Szóste urodziny Sympatii – serwisu, który najlepiej zna się na rozwiązywaniu miłosnych równań!

 

Sympatia.pl, najpopularniejszy serwis randkowy w polskim internecie, świętuje szóste urodziny. Dla swoich użytkowników przygotowała z tej okazji specjalną stronę urodzinową. Pod adresem www.sympatia.pl/urodziny2008.html znaleźć można jubileuszowe konkursy i promocje, a także wspomnienia z najważniejszych wydarzeń z szóstego roku istnienia społeczności Sympatycznych. 

Jesteśmy po to, aby – jak mówi nasza ostatnia kampania reklamowa – „rozwiązywać miłosne równania”, czyli łączyć ludzi w pary. Robimy to już sześć lat, tysiące „sympatycznych” związków potwierdzają, że robimy to dobrze. Nie chcemy jednak na tym poprzestać, wszelkie zmiany przez nas wprowadzane służą temu, by robić to jeszcze lepiej – mówi Marcin Langowski, dyrektor Sympatia.pl w Grupie Onet.pl SA.

W mijającym roku Sympatia wprowadziła m.in.

  • Imprezy. Dzięki niej Sympatia wyszła „poza sieć” – platforma pozwala bowiem na dodanie organizowanego przez siebie spotkania, wyjazdu itp. lub dopisania się do już istniejącego, ułatwiając w ten sposób Sympatycznym umawianie się na wspólne „wyjścia”.  Nieustające zainteresowanie Imprezami świadczy o tym, że był to strzał w dziesiątkę! Dzięki temu razem wybieraliśmy się na Sylwestra, Walentynki, razem spędzaliśmy wakacje.
  • Wideo. Możliwość zamieszczania na swoim profilu, obok wcześniej wprowadzonych fotoalbumów, także filmów, zarówno z pliku jak i nagrywanych bezpośrednio z kamerki podłączonej do komputera.
  • Mapy. Użytkownicy mogą na nich zaznaczać swoje aktualne położenie. Sympatyczni zaznaczają, gdzie wybierają się na wakacje i gdzie mieszkają, lub gdzie spędzają wolny czas.
  •  „Do pary”. Zabawa, dzięki której tysiące użytkowników sprawdziły w ilu procentach pasują do innych. W związku z bardzo dużym zainteresowaniem ta wakacyjna zabawa w najbliższym czasie zostanie rozbudowana i wcielona do Sympatii na stałe.
  • „Singlowanie z Multikinem”. Co czwartek single w każdym Multikinie w Polsce mają okazję, podczas specjalnie przygotowanych seansów, uczestniczyć w przedpremierowych i premierowych pokazach filmów. Panowie siadają naprzemiennie z paniami – dzięki temu łatwiej nawiązać znajomości, porozmawiać z innym singlem czy po prostu się… zakochać.

Ostatnie dwanaście miesięcy to także czas, w którym Sympatia.pl prowadziła kampanię reklamową w mediach, pod hasłem „Miłosne równania” (telewizja, internet, kina); we współpracy z firmą Eventi (organizatorem warsztatów stylizacji) rozbudowała swój dział publicystyczny o porady dotyczące doboru ubrań do budowy ciała; zorganizowała wielką imprezę walentynkową dla swoich użytkowników pod hasłem „Gorączka walentynkowej nocy”. Serwis patronował też wielu imprezom np. z okazji Dnia Kobiet, plażowym spotkaniom w Kryspinowie, wyborom Najsympatyczniejszej Studentki Krakowa i wielu, wielu innym.

Przez rok zdarzyło się tak wiele, że można by wymieniać jeszcze długo. Zapewniam, że następny rok będzie równie obfitujący w ciekawe wydarzenia i nowe usługi. Będziemy rozwijać nowe aktywności i jeszcze skuteczniej pomagać tym wszystkim, którzy w internecie i poza nim szukają  „drugiej połówki” – zapowiada Marcin Langowski.

Sympatia.pl to największy i najpopularniejszy serwis randkowy w polskiej sieci. Miesięcznie odwiedza ją ponad 700 tys. użytkowników, którzy dokonują 260 mln odsłon i spędzają w serwisie średnio 3 godziny. W Sympatii funkcjonuje już prawie 3 mln profili, użytkownicy umieścili w serwisie już ponad 5 mln zdjęć. Z przeprowadzonych niedawno badań firmy Millward Brown SMG/KRC wynika dodatkowo, że Sympatia.pl jest także pod względem popularności w ścisłej czołówce serwisów społecznościowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu