TBWA\ tworzy kampanię społeczną na rzecz Osób Niepełnosprawnych Intelektualnie

 

We wrześniu br. ruszyła ogólnopolska kampania pt.: „ Zarażam Radością” z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym.

Celem kampanii jest ukazanie społeczeństwu problemów osób niepełnosprawnych intelektualnie, przełamanie stereotypów i uprzedzeń oraz przygotowanie akcji mającej na celu zwiększenie ich zatrudnienia. „Kampania pokazuje, że niepełnosprawni intelektualnie mogą nas „zarazić” tylko w pozytywny sposób, a więc uśmiechem, pasją, wiarą w przyjaźń„ – podsumowuje Malina Wieczorek z Non Profit & Art Promotion Director TBWA\ TELESCOPE.

 

Uroczysta inauguracja kampanii będzie miała miejsce 19 września 2008 r. w Warszawie podczas konferencji prasowej. W spotkaniu udział wezmą m.in.: Krystyna Mrugalska – Prezes Honorowy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym oraz dr hab. Dominika Maison, prof. UW – Dom Badawczy Maison. Równolegle z konferencją prasową, zorganizowany został pokaz kulinarny z udziałem osób niepełnosprawnych intelektualnie, wspierany przez znanych aktorów i poprowadzony przez Magdalenę Gessler. 

 

Agencja TBWA\ jest odpowiedzialna za przygotowanie kreacji do kampanii, która obejmuje 5 spotów (telewizja, kino, radio) oraz kreacje (outdoor, Internet i prasa). Filmy będą emitowane w telewizji (TVP, POLSAT, TVN, Canal+, Puls), w radiu (m.in.: Złote Przeboje, TOK FM, PIN, Polskie Radio) oraz w sieci kin Ciemna City w całej Polsce. Kampania jest również komunikowana w prasie, w Internecie oraz na billboardach, citylightach (AMS) i przez 3 SPACE (sieć ekranów LCD w pubach, sieciach handlowych). Media zaplanowały domy mediowe: Initiative oraz City Art Media.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu