Sigma zadba o wizerunek rodziny systemów ERP i CRM Microsoft Dynamics

 

Sigma International rozpoczęła współpracę z firmą Microsoft. Agencja zajmie się realizacją działań public relations dla działu Microsoft Dynamics.

Microsoft Dynamics to dział firmy Microsoft oferujący systemy wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem (ERP) oraz wspierające budowanie trwałych i dochodowych relacji 

z klientami (CRM). W Polsce dostępne są systemy: Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics AX oraz Microsoft Dynamics CRM.

Duże podobieństwo do znanych i powszechnie stosowanych aplikacji pakietu Microsoft Office sprawia, że użytkownicy systemów Microsoft Dynamics szybko akceptują nowe rozwiązanie i chętnie z niego korzystają. Microsoft Dynamics pomaga automatyzować i upraszczać procesy związane z zarządzaniem finansami, relacjami z klientami i łańcuchem dostaw, pomagając firmom osiągać sukces w biznesie.

Z systemów Microsoft Dynamics korzystają przedsiębiorstwa produkcyjne, usługowe i handlowe, w Polsce m.in.: Suedzucker Polska, Herbapol Lublin, Royal Collection, BMW.

„Microsoft Dynamics, jako prężnie rozwijający się dział firmy Microsoft, konsekwentnie wzmacnia wizerunek swoich rozwiązań ERP i CRM na polskim rynku. Współpraca z agencją Sigma w zakresie działań PR ma na celu podniesienie efektywności dotychczasowych działań”- powiedziała Agnieszka Zarzycka, Audience Marketing Manager, dział Microsoft Dynamics, Microsoft. „Nasze wydajne, przyjazne użytkownikowi i zaawansowane technologicznie systemy wspierające efektywne działanie przedsiębiorstw, docenia coraz więcej klientów”.

 

Agencja odpowiada za doradztwo strategiczne i komunikacyjne w zakresie media relations, a prowadzone działania koncentrować się będą na budowaniu relacji z mediami. Do zadań agencji należy także opracowywanie materiałów prasowych i promocyjnych dotyczących oferty produktowej. Konsultanci zajmą się również organizacją i obsługą wydarzeń specjalnych.

„Bardzo cieszymy się, że kolejny raz będziemy mieli okazję współpracować z firmą tak znaną i cenioną w branży IT, jaką jest Microsoft. Realizacja działań na rzecz rozwiązań Microsoft Dynamics stwarza nam możliwości, aby móc wykazać nasz potencjał i doświadczenie w sektorze IT”- stwierdziła Dorota Linke, wicedyrektor agencji Sigma International.

Obsługę projektu dla Microsoft prowadzą Joanna Parasiewicz, Senior Account Manager oraz Anna Wardziak, Junior Account Manager.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu