O e-mail marketingu dla reklamodawców

przez | 10/09/2008

17 września 2008 r., w Strefie Gourmet Magdy Gessler odbędzie się seminarium „Efektywny E-mail marketing. Personalizacja komunikacji marketingowej via e-mail i jej wpływ na zwiększenie sprzedaży”. Organizatorami spotkania z reklamodawcami jest holenderska spółka Web Power , która w tym roku weszła na polski rynek i szwedzka grupa One Media specjalizujące się w dostarczaniu rozwiązań e-mail marketingowych.

Spotkanie przeznaczone jest dla reklamodawców, których biznes opiera się na ścisłej relacji z klientami indywidualnymi lub korporacyjnymi i których efektywny marketing bezpośredni jest kluczem do sukcesu.

Prelegenci, Nikita Shulakov i Ad Walraven, którzy od wielu lat doradzają klientom jak oddziaływać poprzez marketing bezpośredni na decyzje konsumentów, porozmawiają z gośćmi na temat budowania wysokojakościowych baz danych, zaprezentują najnowsze trendy w e-mail marketingu i powiedzą, jak skutecznie wykorzystać potencjał tego kanału. Zalety komunikacji one-to-one i prowadzenia dialogu z konsumentem przedstawi dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia, które jest oficjalnym partnerem seminarium.

Marketerzy mogą zgłosić swój udział w wydarzeniu poprzez formularz dostępny na stronie www.webpower.com.pl/konferencja2008 lub pisząc na adres marta.tamiola@webpower.com.pl.
Wstęp na seminarium jest bezpłatny. Spotkanie rozpocznie się o 9.30 i potrwa do godz. 14.00.
Organizatorem seminarium jest agencja Flash PR.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.